Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@22:20:06 GMT

مردان ایران قهرمان قاره کهن شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۲۱۶۸

مردان ایران قهرمان قاره کهن شدند

به گزارش خبرنگار مهر، پانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا که روز جمعه ۲۲ تیرماه به میزبانی اردن و با حضور ۳۱۴ کاراته کا از ۲۹ کشور در امان آغاز شده بود در نهایت با قهرمانی تیم کشورمان در کومیته تیمی و انفرادی مردان به پایان رسید. تیم اعزامی کشورمان در مجموع مردان و زنان بعد از ژاپن نایب قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین روز این مسابقات رقابتهای کومیته تیمی برگزار شد که تیم کشورمان در مبارزه پایانی ۳ بر صفر عربستان را شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد. این تیم با برتری برابر چین تایپه، پاکستان، عراق و ژاپن به دیدار نهایی راه پیدا کرده بود. در مبارزه نهایی بهمن عسگری، مهدی خدابخش و صالح اباذری به روی تاتامی رفته و پیروز از میدان خارج شدند.

تیم کشورمان در این دوره از مسابقات موفق به سب چهار طلا، یک نقره و سه برنز شد. کومیته تیمی(ذبیح الله پورشیب، بهمن عسگری، صالح اباذری، سجاد گنج زاده، کیوان بابان و حیدری) ، حمیده عباسعلی، مجید حسن نیا و صالح اباذری ۴ مدال طلا، علی اصغر آسیابری یک مدال نقره، مهدی خدابخشی، شیما آل سعدی و کاتای تیمی بانوان با ترکیب الناز تقی پور, نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده نیز ۳ مدال برنز کسب کرده اند. 

تیم ملی کاراته مردان ایران سال گذشته نیز قهرمان آسیا شده بود.

کد خبر 4347541

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی کاراته کاراته کاراته قهرمانی آسیا جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال انگلیس والیبال کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال بلژیک تیم ملی فوتبال کرواسی وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد

کاروان کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا روی سکوی اول قرار گرفت. پیش از این هم آزادکاران ایران بر قله آسیا ایستاده بودند.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز به پایان رسید و تیم ملی کشورمان عنوان نخست را با ۴ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز به خود اختصاص داد.

در رده بندی تیمی ایران مقتدرانه و با کسب 200 امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تیم های قرقیزستان با 144 امتیاز و ژاپن با 142 امتیاز دوم و سوم شدند.

اسامی مدال‌آوران به شرح زیر است:

طلا: سعید اسماعیلی در ۶۷ کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم  هادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم

نقره: پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در ۷۲ کیلوگرم، رسول گرمسیری در ۸۲ کیلوگرم

برنز: امیر ده‌بزرگی در ۶۰ کیلوگرم، ایمان محمدی در ۶۳ کیلوگرم

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • مروری بر آخرین تیم‌هایی که برای اولین بار در پنج لیگ معتبر اروپایی قهرمان شده‌اند
  • قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی
  • مقانلو: این بار دلم شکست و دل بریدم
  • معرفی برترین‌های کاراته زیر ۲۱ سال قهرمانی کشور در همدان