Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز در نشست خبری با اصحاب رسانه به شرح فعالیت ها و عملکرد این اداره پرداخت وگفت:مهمترین مشکل گروه های هدف تحت پوشش اداره بهزیستی اشتغال و مسکن است. 
علیزاده افزود:اداره بهزیستی در این زمینه اشتغال ومسکن  اقداماتی انجام داده اما این اقدامات به تنهایی جوابگو نیست زیرا ایجاد اشتغال و رفع مشکل مسکن معلولان اراده جمعی مسئولین ، افرد خیر ، مؤسسات مردم نهاد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. را می طلبد
وی ادامه داد:در سال گذشته تزدیک به 21 میلیارد ریال وام اشتغال ،مشاغل خرد و خانگی به گروههای هدف پرداخت شده است.
رئیس اداره بهزیستی مهریز در ادامه با اشاره به اینکه بهزیستی مهریز دارای بزرگترین شبکه اجتماعی مؤسسات مردم نهاد در سطح شهرستان می باشد اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر 90 درصد خدمات به گروههای هدف توسط مراکز غیر دولتی شهرستان انجام می پذیرد و در این خصوص نیز بهزیستی در راستای اجرائی کردن اصل 44 رتبه برتراستان را داراست.
 علیزاده مشکل مناسب سازی ، مبلمان شهری را  از دیگر مشکلات گروههای هدف بهزیستی دانست و خواستاررفع موانع و مشکلات این حوزه بود  تا روند تسهیل و دسترسی سالمندان ، معلولین و افراد دارای مشکلات خاص حرکتی به خدمات  شهری  تسهیل گردد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد مهریز بهزیستی نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد

به گزارش تابناک، نخستین نشست خبری هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در سال ۱۴۰۳ امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • صحبتهای جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • بیماری مرموز؛ بلای جان نظامیان اسرائیلی
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد