Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@18:09:25 GMT

تیم کومیته مردان قهرمان کاراته قهرمانی آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۲۴۸۶

تیم کومیته مردان قهرمان کاراته قهرمانی آسیا شد

در پایان مسابقات بخش کومیته تیمی مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ اردن، تیم مردان ایران به عنوان قهرمانی و مدال طلا دست یافت.

به‌ گزارش ‌ایسنا، سومین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ اردن از صبح امروز (یکشنبه) ۲۴ تیر ماه سال ۱۳۹۷ مسابقات امروز در بخش کومیته تیمی در حال‌ پیگیری است و نماینده ایران در بخش مردان و زنان به مصاف رقبای خود رفتند که در پایان مدال طلای بخش مردان به نمایندگان ایران رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ‌این‌ ترتیب تیم کومیته مردان ایران با پیروزی مقابل رقبای خود راهی مبارزه فینال شد که در دیدار پایانی با شکست تیم عربستان عنوان قهرمانی و طلای این رقابت ها را ازآن خود کرد. اما تیم بانوان با شکست در دومین مبارزه خود از گردونه رقابت ها کنار رفت.

نتایج تیم‌های کومیته مردان و زنان ایران تا به این لحظه به قرار زیر است:

*بخش مردان

تیم مردان با ترکیب "ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، مهدی خدابخشی و بهمن عسگری " در نخستین مبارزه خود با حساب سه بر صفر تیم چین تایپه را از پیش رو برداشت و در مبارزات دوم و سوم خود نیز با نتیجه‌ سه بر صفر تیم‌های پاکستان و عراق را از پیش رو برداشت تا در مرحله نیمه نهایی رقیب تیم ژاپن شود. کومیته کارهای مردان ایران در مبارزه فینال تیم ژاپن را با حساب سه بر دو شکست دادند و راهی مبارزه فینال شدند.

نمایندگان ایران در تیم کومیته مردان، برای کسب مدال طلا به مصاف تیم عربستان رفتند که در پایان، با حساب ۳ بر ۰ تیم عربستان سعودی را شکست داده و با ۵ پیروزی پیاپی به عنوان قهرمانی این دور از رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا دست یافتند.

* بخش بانوان

تیم کومیته بانوان ایران با ترکیب "حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، پگاه زنگنه و فاطمه چالاکی" در نخستین مبارزه خود با حساب دو بر یک مقابل تیم هند به پیروزی رسید ، اما در گام دوم مقابل تیم چین تایپه با حساب دو بر یک شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

هدایت کاراته‌کاهای مردان ایران را شهرام هروی به عنوان سرمربی و هدایت بانوان را نیز ستاره موسوی به عنوان سرمربی در اختیار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام کومیته تیمی مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال

تیم کانوی ۲ نفره مردان ایران به فینال مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد که تیم قایقرانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در این رقابت‌ها حضور دارد.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند و کره با زمان ۱:۵۱.۷۱۶ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و تایلند اول و سوم شدند.

مجللی و اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • سه ایرانی در لیگ جهانی کاراته کامبت
  • ۲ نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی،برای کاراته کا‌های استان همدان
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • باورنکردنی: تیم‌هایی که یک فصل نباختند و قهرمان نشدند!