Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس  ،قاسم جراره سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان گفت: دهه کرامت ۲۱۷ برنامه، در ۱۳ شهرستان هرمزگان برگزار می‌شود.

وی همچنین از حضور ۱۲ خادم و ۴ مبلغ از مشهد مقدس برای اجرای این برنامه‌ها در استان خبر داد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان، تبلیغ و ترویج مفاهیم رضوی، اجرای برنامه‌های تئاتر و سرود، اجرای میدانی ۷ گروه نمایشی با موضوع فرهنگ رضوی، اعزام تیم‌های پزشکی و مشاوره خانواده به مناطق مختلف هرمزگان، مسابقه کتابخوانی، پویش خدمت کریمانه و جشن‌های زیر سایه خورشید را از مهم‌ترین این برنامه‌ها عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم جراره گفت: توزیع سه هزار بسته غذایی بین نیازمندان و فقرای استان هرمزگان، اعزام گروه‌های جهادی به محله‌های حاشیه شهر بندرعباس و دهستان شمیل و اعطای تسهیلات ازدواج خارج از نوبت از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

وی افزود:در این مدت جشن ازدواج آسان برای ۱۰ زوج جوان هم برگزار و ۱۲ قلم کالای ضروری به هر زوج‌ اهدا خواهد شد.

دهه کرامت ازامروز ۲۴ تیرماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) آغاز شده و تا سوم مردادماه همزمان با میلاد امام رضا (ع) ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ف

ویژه برنامه‌های دهه کرامت در هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه کرامت ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان