Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه اعزام زائران کرمانی به حج تمتع امسال از ۴ مرداد آغاز می‌شود گفت: این اعزام‌ها تا ۹ مرداد ادامه دارد. ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمود عرب‌نژاد عصر امروز در دیدار مدیرکل و مدیران سازمان حج و زیارت استان با فدائی سرپرست استانداری کرمان به مناسبت هفته حج اظهار داشت: هتل‌ها در عربستان برای حج امسال مشخص شده و سه مدیر مجموعه از استان در این هتل‌ها مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از عوامل کاروان کم شده و تعداد زائران افزایش پیدا کرده است گفت:3 هزار زائر در قالب 22 کاروان از استان کرمان اعزام می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اینکه ویزای امسال زائران به صورت الکترونیکی صادر می‌شود و تاکنون 5 کاروان ویزای خود را دریافت کردند افزود: از 4 مرداد اعزام زائران کرمانی آغاز می‌شود و این اعزام‌ها تا 9 مرداد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه روزانه دو کاروان از کرمان اعزام می‌شود افزود: پرواز زائران کرمانی با هواپیمایی ایران ایر انجام می‌شود.

عرب‌نژاد با اشاره به اینکه ما مدینه قبل هستیم و پرواز برگشت از فرودگاه جده انجام می‌شود بیان کرد: تقریبا زائران یک‌ماه در مکه حضور دارند.

وی با بیان اینکه آخرین گروه زائران کرمانی 24 شهریور از عربستان خارج و به کشور ما وارد می‌شوند افزود: دوره‌های آموزشی برای مدیران و زائران برگزار شده و تمامی موارد لازم به آنها گوشزد شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اینکه 34 خانواده شهید و 150 ایثارگر امسال در بین زائران کرمانی وجود دارند گفت: در استان کرمان 120 دفتر زیارتی و دو هزار و 400 کارگزار داریم که زیر نظر سازمان حج و زیارت فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر هفته یک پرواز هوایی و 4 گروه زمینی برای اعزام زائران عتبات عالیات به عراق داریم افزود: آزادبرها تابع هیچ قانون و نظارتی نیستند و از این بابت به زائران ظلم می‌شود و مردم هم اطلاع کافی ندارند.

انتهای پیام/ش

R7860/P1377/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه امسال یک هزار و ۱۳۰ نفر از استان سمنان به حج تمتع اعزام می شوند؛ گفت: هفته آینده نخستین کاروان حجاج استان سمنان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، قدرت الله چتری بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ حجاج تمتع شرق استان سمنان در مجموعه البرز شرقی شاهرود اظهار داشت: نخستین کاروان استان برای تمتع 1403 روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه از سمنان به بیت الله الحرام اعزام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین آخرین کاروان هم پانزدهم خرداد ماه مجدداً از سهمیه مرکز استان به خانه خدا اعزام می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با تدکید بر اینکه مجموعاً 9 کاروان در حج امسال کار اعزم حجاج استان را بر عهده خواهند داشت؛ افزود: در صورتی که مشکلی در زمینه شرکت‌های هواپیمایی وجود نداشته باشد تمام پروازها در زمان موعد مقرر خود از فرودگاه امام خمینی(ره) صورت می‌گیرد.

میانگین سنی حجاج استان سمنان در تمتع امسال 56سال است

چتری گفت: در حج تمتع امسال 44 درصد حجاج مرد و 56 درصد خانم هستند.

وی خاطرنشان کرد: میانگین سنی حجاج استان سمنان در تمتع امسال 56 سال برآورد شده که نسبت به سال قبل جوان‌تر است.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه جوانترین زائر امسال استان سمنان  23 سال سن و مسن ترین آنها 85 سال دارد؛ گفت: فرد بی سواد یا کم سواد در کاروان‌های استان سمنان وجود ندارد و بسیاری از افراد دارای تحصیلات تکمیلی در کاروان‌های ما حضور دارند، لذا جوانی در کنار سواد و جوانی مدیران کاروان ها سبب شده تا امیدوار باشیم روند حج امسال به مراتب بهتر از سال های قبل صورت گیرد.

چتری با بیان اینکه امسال برای نخستین بار بعد از 9 سال شاهد اعزام حجاج در عمره مفرده نیز بودیم؛ افزود: دو هفته قبل یک کاروان 85 نفره از استان سمنان راهی عمره مفرده شد.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • زمان اعزام زائران به حج تمتع اعلام شد
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • ۸۷۵۵۰ زائر از سراسر کشور به حج تمتع اعزام می‌شوند