Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@16:27:19 GMT

شفر 23 کماندو تحویل می‌دهد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۲۵۷۳

شفر 23 کماندو تحویل می‌دهد +عکس

به گزارش وانانیوز، 

هرچند استقلال تمرین های خود را دیرتر از سایر تیم های لیگ برتر آغاز کرده است اما بازیکنان این تیم در روزهای گذشته روزی 2 یا 3 نوبت تمرین می کنند تا عقب ماندگی خود را جبران کنند.


تمرین های بدن سازی این تیم که در روزهای گذشته برگزار شده تمرین های سختی است که بیشتر شبیه تمرین هایی است که کماندوها آن را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شفر در کنار آندریاس مربی بدنساز آلمانی استقلال در تلاش است تا 23 جنگجو را آماده حضور در لیگ برتر کند، 23 بازیکنی که باید برای 30 هفته سخت کاملا آماده باشند.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در این فصل، آرمین سهرابیان است که علاوه بر موفقیت در انجام ماموریت‌هایش به عنوان یک مدافع، در چند دیدار نیز توانست با باز کردن دروازه حریفان، نقش مهمی در کسب امتیازات تیمش داشته باشد. بازیکنی که در جدال آخر آبی پوشان، با یک بدشانسی به تقابل با نماینده قزوین نرسید.

در آخرین تمرین استقلال پیش از جدال برابر شمس آذر بود که آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند. آسیب دیدگی او طولانی تر از تصور اولیه به طول انجامید و این بازیکن به کمتر از دو هفته انجام کارهای توانبخشی جهت بازگشت به میادین نیاز داشت.

با این حال، سهرابیان طی روزهای اخیر مشغول انجام تمرینات ویژه‌ای بود که توسط کادر پزشکی در نظر گرفته شده و تلاش می‌کند تا به هر نحوی که شده خودش را به جدال حساس مقابل تراکتور برساند، دیداری که در تبریز برگزار خواهد شد و آبی پوشان برای کسب عنوان قهرمانی، به ۳ امتیاز این دیدار نیاز ویژه‌ای دارند.

رسیدن سهرابیان به جدال برابر تراکتور از این لحاظ حائز اهمیت است که رافائل سیلوا نیز همچنان به دلیل آسیب دیدگی از تمرینات گروهی به دور است و برای اینکه نکونام بتواند یک مدافع تخصصی را حداقل روی نیمکت داشته باشد، منتظر چراغ سبز کادر پزشکی است تا نام آرمین سهرابیان را نیز جزو مسافران تبریز قرار دهد.

در شرایط فعلی، وضعیت سهرابیان برای دیدار با تراکتور نامشخص است. طبق اعلام کادر پزشکی استقلال در روزهای منتهی به زمان برگزاری این دیدار می‌توان در خصوص وضعیت آرمین تصمیم نهایی را اتخاذ کرد.

دیگر خبرها

  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!