Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@22:11:17 GMT

2 طرح فرهنگی ورزشی در اردستان بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۲۸۰۴

2 طرح فرهنگی ورزشی در اردستان بهره برداری شد

به گزارش ایرنا، زمین پینت بال به مساحت یک هزار و 500 مترمربع و ظرفیت 12 نفر با بیش از 2 میلیارد ریال و خانه کودک اردستان در زمینی به مساحت 120 مترمربع و ظرفیت 40 نفر با سرمایه گذاری یک میلیارد و 500 میلیون ریالی بخش خصوصی در مجموعه جام دیجیتال اردستان راه اندازی شد.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در آئین بهره برداری از این طرح ها گفت: این شهرستان در حوزه ورزش ظرفیت های خوبی دارد و با توجه به محدودیت منابع دولتی، جلب مشارکت و استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد افزود: بیش از 20 سالن چند منظوره در شهرستان اردستان وجود دارد و سرانه فضای ورزشی به بیش از سه متر به ازای هر نفر می رسد که بیشتر از میانگین استان و کشور است.
وی با اشاره به وجود 33 هیات ورزشی در شهرستان اردستان و لزوم هدایت درست جوانان برای شکوفایی استعدادها بیان کرد: راه اندازی 10 خانه ورزش روستایی در سال جاری با تخصیص 300 میلیون ریال برای تجهیز آنها در دستور کار قرار دارد.
نماینده اردستان در ادامه نیز از برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی این شهرستان در شهریور سال جاری خبر داد.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بازی بخش خصوصی سرمایه گذاری سرمایه گذاری بخش خصوصی مجلس شورای اسلامی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است

حسن محمدی ادیب امروز در جلسه کمیته گردشگری جام صفوی در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و نمایندگان تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان گفت: اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل آماده همکاری با اداره کل ورزش و جوانان در راستای برگزاری جام صفوی است و جهت برگزاری جام و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در این رویداد ورزشی اقدام می‌کند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی اردبیل افزود: برگزاری تور آشناسازی برای ورزشکاران و خبرنگاران فعال در جام، نمایشگاه صنایع‌دستی در فرودگاه و محل اقامت ورزشکاران و اهدا اقلام معرفی ظرفیت‌های استان به میهمانان از برنامه‌هایی است که اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان انجام خواهد داد.

به گفته او، استان اردبیل زمینه ایجاد کمپ‌های مختلف ورزشی را دارد و این جام ورزشی برای برگزاری در رشته‌های مختلف در سطح بین‌المللی برنامه‌ریزی شده است و اولین دوره آن در اردیبهشت ماه در رشته کشتی برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم با همکاری در برگزاری آن، گامی موثر برای معرفی استان و ظرفیت‌های گردشگری آن برداریم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • بهره‌برداری از معدن تاش تعیین تکلیف شود
  • افزایش ۲ برابری ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب مشهد تا ۲ سال دیگر
  • تامین پایدار آب شرب 2 شهر و 19 روستا با بهره برداری از فاز اول طرح توسعه ای تصفیه خانه آب خوانسار
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال/ بهره برداری از اسنو پارک