Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شهیندخت مولاوردی با اشاره به جایگاه زنان و دختران در اسلام گفت: پیامبر اسلام در زمانی که اعراب دختران را به موجودیت نمی‌شناختند و نوزادان دختر را زنده به گور می‌کردند، جایگاه زنان را تبیین کردند.

مولاوردی با بیان اینکه فرهنگ رضوی حضرت معصومه(س) باید به نسل جوان شناسانده شود، ادامه داد: فرهنگ رضوی و شناخت زندگی کریمانه حضرت معصومه(س) سبب افزایش جایگاه بانوان و خانواده در جامعه اسلامی و ایران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع)  سر مشق تمام انسان‌ها و جامعه ایرانی و جوانان هستند که باید این موضوع فرهنگ سازی بیشتری شود، گفت: بانوان با شکستن محدودیت‌های جنسی می‌توانند به مقامات بالا دست یابند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سالگرد از دست دادن مریم میرزاخانی، تصریح کرد: این دانشمند فرهیخته نشان داد زنان و دختران می‌توانند با کنار زدن محدودیت‌های جنسیتی به بالاترین جایگاه‌های علمی برسند.

مولاوردی اضافه کرد: زنان بخش مهمی از سرمایه جامعه هستند و باید قدر این سرمایه‌های انسانی را بدانیم.

دستیار ویژه رییس جمهور با اشاره به اهمیت توجه به این گروه‌ها گفت: این گروه‌ها از دختران روستایی گرفته تا دختران دانشجو و... نیازها و مشکلاتی دارند که باید مرتفع شود وگرنه در سال‌های آینده جامعه دچار مشکلات عدیده‌ای خواهد شد.

وی افزود: دختران فقط مادران فردا نیستند، بلکه وضعیت حال آنها باید در نظر گرفته شود تا توام با کرامت و عزت زندگی کنند.

کد خبر 4347694

منبع: مهر

کلیدواژه: حضرت معصومه س حقوق شهروندی شهیندخت مولاوردی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران سازمان تامین اجتماعی بیمه ترافیک سازمان بیمه سلامت سرهنگ نادر رحمانی مجلس شورای اسلامی پلیس راهور سازمان حج و زیارت مترو سازمان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، پدیده بلوری زاده، مربی تیم ملی زیر بیست سال دختران ایران برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۰ سال دختران آسیا که در کشور چین برگزار می‌شود سه بازیکن مشهدی را فراخواند.

رکسانا جدی، مبینا غفاریان، سارا بطا، بازیکنان خراسان رضوی دعوت شده به این اردو هستند.

غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی مشهدی تیم ملی جوانان پسران نیز پنج بازیکن را از مشهد، نیشابور و سبزوار به این اردو فراخواند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۲۰ سال پسر آسیا ۲۰۲۴ از دوم تا نهم مرداد در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ملی جوانان ایران با تیم‌های چین، چین تایپه و قطر در گروه دوم این مسابقات قرار دارد.

محمد بوژمهرانی، علی غفاریان، علی ثانیان، امیرعلی قلعه نوی، سروش رضوی و ابوالفضل صالحی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

دیگر خبرها

  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • ون‌ها و زن‌ها؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی
  • تهران قدیم| گشت و گذار دختران جوان در تهران ۱۰۰ سال قبل / عکس
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران
  • ۲ یافته پیمایش فرهنگی: ارتقا جایگاه خانواده و اعتقادات دینی
  • افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)