Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@06:33:47 GMT

متلاشی شدن گروهک تروریستی ضد انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۲۹۳۰

متلاشی شدن گروهک تروریستی ضد انقلاب

وزارت اطلاعات، از متلاشی شدن گروهک تروریستی ضد انقلاب خبر داد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است : سربازان گمنام امام زمان (عج )در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، دو  تیم  وارداتی ضد انقلاب مسلح را شناسائی و طی دو مرحله عملیات غافلگیرانه با همکاری رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا منهدم نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این عملیات دو تن از عناصر ضد انقلاب به هلاکت رسیده و چند نفر دیگر  به همراه چندین قبضه سلاح ، نارنجک جنگی و مهمات دستگیر شدند .
این تیم های تروریستی به سفارش و حمایت ویژه برخی کشورها، برای اقدامات تروریستی و خرابکارانه وارد کشور شده بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت طالبان از خبرنگاران افغانستانی

حمدالله فطرت، معاون سخنگوی طالبان به مناسبت روز ملی خبرنگار گفت که خبرنگاران بایستی با توجه به ارزش‌های اسلامی و منافع ملی، حقایق را به گونه‌ واقعی به مردم برسانند.

وی افزود: طالبان نسبت به دسترسی خبرنگاران به اطلاعات اطمینان می‌دهد سهولت‌های بیش‌تر را برایشان فراهم خواهد کرد و امید است که خبرنگاران گزارش‌هایشان را طوری آماده کنند که برای امنیت روانی نیز مؤثر واقع شود.

علاوه براین مسئولان در وزارت اطلاعات و فرهنگ، به مناسبت روز ملی خبرنگار اعلام کردند که به مشکلات خبرنگاران رسیدگی خواهند کرد. 

حیات‌الله مهاجر فراهی، معین امور نشراتی این وزارت، از ایجاد زمینه‌ کار به خبرنگارانی که کار خود را از دست داده اند، اطمینان می‌دهد.

فراهی می‌گوید: «وزارت اطلاعات و فرهنگ به مشکلات خبرنگاران رسیدگی می‌کند و نیز به خبرنگارانی که کار خود را از دست داده اند، تلاش می‌کند که زمینه‌ کار به آن‌ها فراهم شود.»

۲۷ حوت به عنوان روز ملی خبرنگاران در افغانستان می‌باشد و به همین مناسبت ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان نیز اين روز را به خبرنگاران تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هیأت حاکمه افغانستان از تی تی پی حمایت می‌کند
  • اسلام‌آباد:کابل از تی‌تی‌پی علیه پاکستان استفاده می‌کند
  • ۸ تروریست از عوامل حمله به کمپ ارتش پاکستان کشته شدند
  • حمایت طالبان از خبرنگاران افغانستانی
  • حمله غافلگیرانه ارتش سوریه پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور را منهدم کرد + جزئیات
  • انهدام پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور/ عملیات ارتش سوریه در حومه ادلب و حلب
  • هلاکت فرماندهان و عناصر گروه تروریستی «الشباب»
  • یک ته سیگار دو نفر را اینگونه متلاشی کرد! | ببینید
  • پایگاه های گروهک های تروریستی نزدیک به مرزهای ایران را به دست گرفتیم
  • روسیه حمله تروریستی اوکراین را در راه‌آهن سراسری سیبری خنثی کرد