Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کرامت الله افراشی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نیک اندیشان سلامت اشکنانی ساکن بخش خلیج فارس، مبلغ یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان برای تهیه تجهیزات بیمارستان بعثت اشکنان کردند.

وی اضافه کرد: دستگاه سونوگرافی، اکو، تخت برقی برای بخش بستری، چراغ سالتیک و وینتلاتور از جمله تجهیزات افزوده شده به این بیمارستان با کمک نیک اندیشان سلامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراشی افزود: این بیمارستان به عنوان یک مرکز تخصصی چشم، گوش و حلق و بینی، اطفال، داخلی، زنان و قلب در شهرستان لامرد و مهر، فعالیت کرده و به مردم این منطقه خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دعوت از نیک اندیشانی که مایل به مشارکت در این امر خداپسندانه هستند، گفت: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اطلاع از نیازمندی‌های بهداشتی درمانی استان فارس، ما را برای ارائه خدمات بهینه سلامت به مردم یاری کنند.

انتهای پیام/ن

کمک نیکوکاران عرصه سلامت به بیمارستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه پرداخت و به اهم دستاوردهای این نهاد در حوزه سلامت اشاره کرد.

دکتر وحید محمدی‌شاهرخی هشتم فروردین‌ماه در دیدار نوروزی با فرماندار رفسنجان اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در سال ۱۴۰۲، نداشتن مرگ مادر باردار برای سومین سال متوالی و هم چنین کاهش ۹ درصدی سزارین نخست زا در شش ماهه دوم سال در مقایسه با نیمه نخست سال ۱۴۰۲ بود.

وی عنوان کرد: در سال گذشته ۴۴ مادر باردار به‌دلیل عوارض مختلف بارداری، در بخش مراقبت ویژه بستری شدند که خوشبختانه با تلاش پزشکان و پرسنل دلسوز حوزه بهداشت و درمان، همه این مادران پس از درمان، سلامتی خود را به دست آورده و به آغوش خانواده بازگشتند.

رضایی فرماندار شهرستان رفسنجان نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو به جامعه پزشکی و پرستاری، از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در راستای ارتقاء شاخص‌های سلامت در این شهرستان قدردانی کرد.

کاهش سزارین و مرگ مادر باردار، از جمله شاخص‌های مهم در نظام سلامت هر کشور هستند و دستیابی به این دستاوردها، نشان‌دهنده ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و تعهد و تلاش کادر درمان و بهداشت این دانشگاه در راستای حفظ سلامت مادران باردار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام ۳۳۰ عمل جراحی در بیمارستان‌های استان فارس در هشتمین روز نوروز
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • بهرمندی ۱۵۰ هزار نفر از مراکز سلامت محور گیلان
  • توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید