Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد در مصاحبه‌ای تلویزیونی درباره بازی شب گذشته تیم‌های ملی انگلیس و بلژیک با انتقاد از روند طولانی گل نزدن استرلینگ در تیم ملی گفت: «استرلینگ جام جهانی خوبی نداشت.»
وی در تحلیل دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۱۸ که با پیروزی بلژیک بر سه شیر‌ها پایان یافت، از حضور استرلینگ در زمین ابراز تعجب کرد، چرا که از نظر وی استرلینگ عملکرد خوبی در این جام نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مورینیو معتقد است استرلینگ که در همه بازی‌های انگلیس در روسیه به میدان رفت، در طول مسابقات خسته شده و نباید دیشب به میدان می‌رفت. البته او از شانس بازگشت مجدد به دوره اوج برخوردار است.
مورینیو گفت: «او در جام جهانی به اندازه کافی خوب نبود و نسبت به واردی، ولبک و راشفورد که به لحاظ فیزیکی و روانی در شرایط بهتری به سر می‌بردند، در سطح پایین تری بود.»
از نظر مورینیو و سایر منتقدان استرلینگ در این جام، استرلینگ در رقابت با بلژیک کمکی به تیمش نکرد و بدون گل زده روسیه را ترک می‌کند. فقط در شش بازی حضور داشت. استرلینگ ۲۳ ساله با ۲۳ گل زده و ۱۷ پاس گل در فصل گذشته برای منچسترسیتی از اکتبر ۲۰۱۵ گلی برای انگلیس به ثمر نرسانده است.
دیدیه دروگبا بازیکن ساحل عاجی مهمان دیگر این برنامه تلویزیونی که کیلومتر‌ها دورتر از منچستر در این برنامه صحبت می‌کرد، با گفتن "سلام پدر" به مربی سابقش ابراز احساسات کرد و آقای خاص هم پاسخی گرم داد.
مورینیو در پاسخ به احوالپرسی صمیمانه و عاطفی شاگرد قدیمی خود با لبخند گفت: «پدر همیشه پدر باقی خواهد ماند و پسر نیز پسر؛ بله بچه، من بچه من است؛ اگرچه در واقعیت از من بزرگ‌تر باشد.» او ادامه داد: «من با انتقال او به لیگ برتر بزرگ‌ترین فرصت دوره حرفه ایش را به او دادم؛ من چیز مهمی به زندگیش اضافه کردم، اما او هم در مقابل خونگرمی و محبتش را در هر دقیقه‌ای که برای تیمم بازی می‌کرد به من داد.»
مورینیو، دروگبا را با قرار دادی ۲۴ میلیون پوندی در سال ۲۰۰۴ به چلسی منتقل کرد و این مهاجم فرانسوی به چلسی برای دریافت دو جایزه در لیگ برتر کمک بسیاری کرد.
انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه جام جهانی 2018 فوتبال استرلینگ مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود

سرمربی رم به دفاع از عملکرد ژوزه مورینیو پرداخت و عنوان کرد رم بازیکنان خوبی دارد و حتی بدون او نیز می‌تواند برنده شود.

به گزارش ایسنا،  جدال هفته قبل تیم‌های رم و اودینزه در چارچوب هفته سی‌ودوم با نتیجه یک بر یک تا دقیقه ۷۰ ادامه پیدا کرده بود اما پس از سکته قلبی اندیکا مدافع رم بازی نیمه‌ کاره ماند. با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا ۲۰ دقیقه باقی‌مانده از این بازی پنج‌شنبه شب پیگیری شد و  در حالی که فقط چند ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود، روی یک کرنر کریستیانته گل برتری جالوروسی را به ثمر رساند تا جایگاه گرگ‌ها در رتبه پنجم تثبیت شود و در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

به گزارش مدیاست، دانیله دروسی، سرمربی رم به برد تیمش مقابل اودینزه واکنش نشان داد و گفت: قبل از بازی با بچه‌ها صحبت کردم، به شوخی گفتم که نمی‌دانم باید چه کار کنم، هرگز یک بازی بیست دقیقه‌ای را تجربه نکرده بودم. سعی کردیم با ورود الشعراوی کناره‌های تیم را قوی کنیم و در نهایت به گل رسیدیم.

او درباره شادی زیادش بعد از برد رم نیز گفت: من معمولا خونسردتر هستم و متاسفم که اینگونه در اودینه جشن گرفتم. اودینزه همیشه بسیار دوستانه با ما رفتار کرده است و هیچ قصد بدی نداشتم. حالا ما برای یک بازی سخت دیگر آماده خواهیم شد. دیدار با لورکوزن بسیار دشوار است و  بازی کاملاً متفاوتی از امروز خواهد بود اما ما آماده خواهیم بود.

در پایان از دروسی خواسته شد تا عملکرد فعلی خودش را با ژوزه مورینیو در نیم فصل اول مقایسه کند ولی سرمربی جوان رم به انتقاداتی که متوجه مورینیو شده، پاسخ داد. واضح است که ما خیلی خوب کار می‌کنیم و اکنون برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنیم. بچه‌ها کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند و من صادقانه فکر می‌کنم که تیم امشب با سرمربی قبلی هم می‌توانست برنده شود. آنها حتی بدون من هم برنده می‌شدند.

رم هفته بعد باید در دور رفت نیمه نهایی لیگ اروپا به دیدار بایر لورکوزن تیم بدون شکست این فصل فوتبال اروپا برود. در این دیدار سردار آزمون می‌تواند برابر تیم سابقش قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد