Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فوتبال دانمارک معتقد است تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش عملکرد عالی در جام بیست‌ویکم داشته است. ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

میشل لادروپ که برای تماشای دیدار امشب (یکشنبه) فینال جام جهانی 2018 روسیه بین تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو حضور پیدا کرده، در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به روسیه در خصوص عملکرد تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش در جام بیست‌ویکم گفت: عملکرد ایران در جام جهانی عالی بود و به صعود از مرحله گروهی خیلی نزدیک بود و در بازی با پرتغال این شانس را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تکمیل صحبت‌های خود با اشاره به کسب چهار امتیاز توسط تیم ملی ایران در گروه B جام جهانی 2018 اظهار داشت: به نظرم نتایج تیم ملی فوتبال ایران در این دوره خیلی خوب بود، چرا که اسپانیا و پرتغال بخت اول صعود از این گروه بودند و به اعتقاد من بازیکنان ایران کارشان را به خوبی انجام دادند.

سرمربی کنونی الریان قطر همچنین از سرمربی پرتغالی تیم ملی تمجید و تأکید کرد: به نظرم کارلوس کی‌روش کارش را در تیم ملی به خوبی انجام داده است.

ستاره پیشین تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در مورد شناختش از فوتبال ایران هم گفت: از آنجایی که در لیگ قهرمانان آسیا چندین بار مقابل نمایندگان ایران قرار گرفته‌ام، برخی از تیم‌های ایرانی را می‌شناسم و باید بگویم ایران فوتبالیست‌های قدرتمندی دارد. به اعتقاد من تیم ملی ایران مقابل تیم‌های بزرگی همچون پرتغال و اسپانیا عالی کار کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,27,1410,1420/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ژیل ویسنته با بهره‌مندی از علی علیپور در لیست بازیکنان خود، از ساعت 18 امروز (به وقت ایران)، یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال را در ورزشگاه دو بسا سکولو مقابل تیم رده چهاردهمی بوآویشتا برگزار می‌کند.

علی علیپور برخلاف دو هفته گذشته لیگ برتر پرتغال که مقابل موریرنسی و آروکا در ترکیب اولیه ژیل ویسنته حضور داشت، امروز برابر بوآویشتا از جمع 11 نفر اصلی خارج شده و نیمکت نشین است.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در 16 بازی این فصل لیگ برتر پرتغال به میدان رفته که موفق شده دو گل به ثمر رساند و امیدوار است امروز هم با حضور تعویضی برابر بوآویشتا گلزنی کند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته 32 امتیازی است و در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته و در صورت برتری مقابل بوآویشتا که دو امتیاز کمتر از آنها به دست آورده، شانس صعود سه تا چهار پله‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • ایران عملکرد جنگ‌افزارهایش را مقابل سلاح‌های آمریکایی ارزیابی می‌کند!
  • احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده
  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت