Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@12:46:12 GMT

کمبود آب شرب بخش چنگ الماس بيجار رفع شود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۳۲۶۸

کمبود آب شرب بخش چنگ الماس بيجار رفع شود

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - فرماندار بيجار گفت: يکي از مهمترين مشکلات مردم ساکن در بخش چنگ الماس از توابع شهرستان بيجار، کمبود آب شرب است که بايد مديران مربوطه در رفع اين مشکل اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، علي اکبر ورمقاني روز يکشنبه در شوراي اداري شهرستان بيجار که در شهر پيرتاج برگزار شد، اظهار داشت: مردم بخش چنگ الماس چند سال با کمبودها و مشکلات زيادي روبرو بودند اما کوچ نکردند و به زندگي در اين منطقه ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه حل مشکل تأمين آب شرب بخش چنگ الماس يکي از اولويت هاي مهم دولت در شهرستان بيجار خواهد بود، گفت: شرکت آبفا به طور ويژه موظف شده است در کوتاه ترين زمان ممکن مسئوليت آب و فاضلاب شهر پيرتاج را از آبفاي روستايي تحويل و در راستاي رفع موقت و سريع موانع تأمين آب شرب اقدام کند.
فرماندار بيجار تاکيد کرد: طي هفته آينده، مديران کل شرکت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي براي رفع دائمي مشکل آب اين منطقه در شهرستان حضور خواهند يافت و اقدامات و دستورات لازم را اجرايي مي کنند.
ورمقاني يادآور شد: بيش از يک ربع قرن پيش در شهر پيرتاج خدمات طرح هادي به اجرا درآمده است و از آن زمان به بعد به وضعيت مردم رسيدگي مناسبي نشده است.
رئيس شوراي اداري بيجار با بيان اينکه مردم بخش چنگ الماس از مشکلات زيادي رنج مي برند، اضافه کرد: بخشداران، شوراهاي شهر و روستا، مديران ادارات و سازمان ها بايد براي رفاه حال مردم بيشتر تلاش کنند.
امام جماعت شهر پيرتاج هم در اين جلسه گفت: مردمان اين منطقه و شهر پيرتاج از امکانات رفاهي و خدمات شهري، فقط نام شهر را با خود دارند زيرا ابتدايي ترين خدمات اداري و رفاهي در اين شهر ارائه نمي شود.
حجت الاسلام سعيد اخوي با اشاره به اين که دهستان پيرتاج از سال 1392به شهر تبديل شده است، تاکيد کرد: مردم شهيد پرور و هميشه در صحنه بخش چنگ الماس از مسئولين انتظار دارند به صورت مرتب و ماهانه براي بازديد و اطلاع از مشکلات مردم، در اين مناطق حضور يابند.
وي يادآور شد: مردمان ولايت مدار بخش چنگ الماس با تقديم 15 شهيد در دوران هشت سال دفاع مقدس، همواره براي دفاع از ارزش هاي انقلاب اسلامي ايستادگي کرده اند و امروز مطالبه به حق اين مردم، تأمين آب شرب و ارائه ساير خدمات شهري از مسئولين است.
او با اشاره به نبود امکانات اوليه و ضروري شهري در پيرتاج خاطر نشان کرد: شهر پيرتاج با بيش از هزار و 500 نفر جمعيت از امکانات اوليه و خدمات باجه بانکي محروم است و مردم بايد براي انجام اين امورات با طي مسافت 70 کيلومتري به شهر بيجار يا مناطق ديگر مراجعه کنند.
شهرستان بيجار با 89 هزار و 162 نفر جمعيت در 142 کيلومتري شمال شرق سنندج قرار دارد.
7350/6108
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در هیچ میوه‌فروشی کمبود کالا مشاهده نمی‌شود، کالاها تامین شده و گرانی برخی کالاها ناشی از کمبود کالا نیست. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی درباره عملکرد این وزارتخانه بیان کرد: عید نوروز امسال همزمان با ماه مبارک رمضان فشار زیادی برای تامین کالا وجود داشت که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تامین کالای مورد نیاز نسبت به سنوات گذشته کمتر دچار نوسان قیمت کالا بودیم و تثبیت در بازار اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه برخی کارهای بر زمین مانده مانند تامین مواد اولیه و مشکل کمبود شکر را حل کردیم، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه نیازشان به شکر را تامین کنند.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: سال 1402 بهترین سال برای تامین ارز کالاهای اساسی بود و 13 میلیارد دلار ارز ترجیحی به نهاده‌های دامی و خوراکی‌های بخش کشاورزی تخصیص یافت.

نیکبخت گفت: تا امروز توسط کارخانه‌های تولید روغن و بازرگانان 70 هزار تن دانه‌های روغنی از کشاورزان خریداری شده است؛ در هیچ میوه‌فروشی کمبود کالا مشاهده نمی‌شود، کالاها تامین شده و گرانی برخی کالاها ناشی از کمبود کالا نیست.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • استخراج الماس از گل صدتومانی + عکس
  • استخراج الماس از گل صدتومانی
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • الماس‌هایی که دو ساعته تولید می‌شوند؛ دستاورد کیمیاگران مدرن چیست؟