Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@23:35:20 GMT

یک دختر وپسر جوان دزد خیابان های مشهد بودند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۳۳۲۷

یک دختر وپسر جوان دزد خیابان های مشهد بودند

قدس انلاین : فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری دختر و پسر جوان که مرتکب سرقت های خیابانی می شدند توسط ماموران کلانتری رسالت در این شهرخبر داد.

 سرهنگ «اکبرآقا بیگی » گفت: پسر 22 ساله ای به نام «م» که چندی قبل در پی یک‌آشنایی اتفاقی با دختر21 ساله معتادی دوست شده بود نقشه سرقت های خیابانی را طراحی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: او و دختر مورد علاقه اش مرتکب سرقت های سریالی وسایل و قطعات خودروهای سواری در مناطق مختلف همت‌آباد، رسالت ، گاز ، فتاح و محدوده بلوار طبرسی مشهد می شدند.
سرهنگ‌آقا بیگی گفت: گزارش این سرقت ها به فوریت های پلیسی 110 پلیس را برآن داشت تا طرح تشدید مقابله با سرقت ها را به اجرا بگذارد.
وی خاطر نشان کرد:تیم های تجسس کلانتری رسالت مشهد در این عملیات ضربتی ، پسر و دختر معتاد را در حال سرقت از یک خودروی پژو 206 دستگیر کردند.
متهمان که در برابر ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی دیدند با معرفی مالخر اموال مسروقه به ارتکاب سرقت سه خودروی سواری پراید نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری رسالت مالخر 38 ساله اموال مسروقه را نیز دستگیر و تحقیقات از این متهمان برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دزد دزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

  سردار احمد نگهبان افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌ های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ ها، گشت‌ های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.   وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر از ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.   وی بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.   نگهبان اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.   وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

دیگر خبرها

  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • قتل هولناک نو عروس در بازار/ ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل تکان دهنده نو عروس در بازار / ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل نو عروس در بازار | ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله | زنم به من بی‌محلی می‌کرد چون...