Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@14:23:44 GMT

گوهر خیراندیش: دختر مونس مادر است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۳۵۵۶

گوهر خیراندیش: دختر مونس مادر است

به گزارش پارس نیوز، 

دو دختر دارد و یک پسر. دخترش آزاده اسماعیل‌خانی تحصیلکرده رشته بازیگری است و در سریال معمای شاه نقش دختر خانواده دکتر وزیری را بازی کرد.آناهیتا، دختر دوم گوهر خیراندیش و پسرش امید در خارج از کشور زندگی می‌کنند. گوهر خیراندیش، حدود 16 سال قبل همسرش؛ جمشید اسماعیل‌خانی را از دست داد، درست در سال‌هایی که سه فرزند او هنوز به اصطلاح از آب و گل در نیامده بودند و به حمایت‌های پدرانه نیاز داشتند؛ اما واقعیت این است که خیراندیش بعد از آن برای فرزندانش هم پدری کرد و هم مادری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز به نام روز دختر نامگذاری شده؛ این روز چه حسی را در شما ایجاد می‌کند؟

این که به من خبر دادید، روز دختر است غافلگیر شدم؛ چون در شرایط سخت و پیچیده این‌ روزها تنها چیزی که در ذهنم نبود، همین موضوع بود و الان واقعا ذوق‌زده‌ام چون دختر مونس مادر است و نباید هرگز او را فراموش کرد بخصوص در روزی که به نام دختر نامگذاری شده است.

حرفه شما بازیگری است و زنده یاد جمشید اسماعیل‌خانی هم بازیگر بود، حرفه‌ای که نظم و ساعت کار مشخصی ندارد، با این شرایط چگونه زمان خود را مدیریت می‌کردید که به بچه‌ها هم برسید؟

طوری برنامه‌ریزی می‌کردیم که هر دو با هم سرکار نباشیم و یکی از ما در خانه و پیش بچه‌ها باشد.وقتی بچه‌ها بزرگتر شدند کم کم یاد گرفتند که در غیاب ما از یکدیگر مراقبت کنند.الان هم شرایط جوری شده که بچه‌ها از من مراقبت می‌کنند بخصوص دخترانم که واقعا برایم مادری می‌کنند.آزاده که در ایران است با من زندگی می‌کند و در روزهای شلوغ و خسته‌کننده بشدت حواسش به من هست که تغذیه‌ و خوابم درست باشد.زمانی‌که سر کار می‌روم، آزاده مراقبم است که از پا نیفتم.

چنین به نظر می‌رسد این که می‌گویند فرزند دختر داشتن شیرین‌تر از فرزند پسر است را شما تجربه کرد‌ه‌اید چون برخی بر این باورند که پسرها به سنی که می‌رسند به دنبال زندگی خود می‌روند، اما دختر است که پای مادر و پدر می‌ماند؟

این قاعده کلی است؛ پسرها ازدواج می‌کنند و مسئولیت خانواده‌ خود را به عهده می‌گیرند؛ به همین دلیل کمتر می‌توانند مراقب پدر و مادر خود باشند، البته من فرزندان پسری را دیده‌ام که واقعا دلسوز والدین هستند.اما واقعیت این است که دخترها وقت بیشتری برای پدر و مادر خود می‌گذارند.

به عنوان یک مادر برای دختران چه صحبتی دارید؟

قبل از این که برای دخترها حرفی داشته باشم، به مادرها می‌گویم که این روزها جوان‌ها و بخصوص دخترها بشدت نیازمند امید هستند، پس تا جایی‌که می‌توانند آنها را به زندگی امیدوار کنند.از دختران هم می‌خواهم که با درک متقابل با والدین خود زندگی کنند.مهمترین نکته‌ای که جوان‌ها باید رعایت کنند این است که کار را به جایی نرسانند که احترام‌ متقابل از بین برود و قُبح خیلی از مسائل از میان برداشته شود.لحن پرخاشگرانه می‌تواند باعث بسیاری از کدورت‌ها شود.

خیلی دوستانه به دخترها پیشنهاد می‌کنم که محبت و مهر را از مادر خود دریغ نکنند؛ با یک سلام و روز بخیر شاد ، با یک لیوان آب سرد در این گرمای تابستان، با یادآوری‌ این‌که مادر تو چقدر زیبایی ! درک چین و چروک‌های صورت مادر و این که به او بگویی می‌فهمی هر کدام از این چروک‌ها چگونه و برای حفظ خانواده و مراقبت از بچه‌ها به وجود آمده است.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: خانواده بازی گوهر خیراندیش ساعت کار ایران پدر ازدواج والدین پدر و مادر زیبایی چین بازی تغذیه چین و چروک خانواده ساعت کار پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش

 پسر جوانی که در اقدامی هولناک مادرش را به قتل رسانده است، مدعی شد بدگویی‌های پدرش باعث شده او از مادرش متنفر شود و دست به جنایت بزند.

 ۲۱ آذر سال ۱۴۰۱ گزارش یک قتل به پلیس اعلام شد. پس از آن مأموران به محل درگیری در محله تهرانپارس رفتند و با جسد زن ۴۵ ساله‌ای به نام مریم مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

در ادامه جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی عامل قتل آغاز کردند. در نخستین گام آنها به پرس و جو از همسایه‌ها پرداختند.

یکی از همسایه‌ها به مأموران گفت: در خانه بودیم که صدای فریادهای شهرام پسر همسایه‌‎مان را شنیدیم و از خانه بیرون آمدیم. ابتدا فکر کردیم کمک می‌خواهد اما او با صدای بلند می‌گفت که مادرش کشته شده است. ما هم به سرعت پلیس را در جریان قرار دادیم.

در ادامه مأموران به سراغ دو فرزند دیگر قربانی رفتند و آنها گفتند: پدر و مادرم چند سال قبل از هم جدا شدند و مادرم از شهرستان به تهران آمد، برادرمان شهرام مدتی با پدرمان زندگی می‌کرد اما بعد به خانه مادرم رفت تا با هم زندگی کنند. درست از زمانی که مادرم به قتل رسیده شهرام هم ناپدید شده و ما فکر می‌کنیم او تنها مظنون به قتل مادرمان است.

به این ترتیب شهرام مورد ردیابی قرار گرفت و مشخص شد که وی پس از قتل به مشهد گریخته است. چند روز بعد مأموران انتظامی خراسان اعلام کردند که متهم متواری به علت خودزنی در یکی از بیمارستان‌های مشهد بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

با بهبودی نسبی متهم مأموران او را بازداشت کردند و وی در همان بازجویی‌های اولیه به قتل مادرش اعتراف کرد و گفت: ما در نیشابور زندگی می‌کردیم و من تازه مدرسه رفته بودم که پدر و مادرم از هم جدا شدند. من و مادرم خانه‌ای گرفتیم و باهم زندگی می‌کردیم اما همیشه دوست داشتم در تهران زندگی کنیم. ۶ سال بعد پدر و مادرم دوباره باهم ازدواج کردند اما باز هم بعد از ۳ سال جدا شدند و من با پدر معتادم زندگی می‌کردم.

متهم ادامه داد: ما خانه نداشتیم و من و پدرم کارتن خواب شده بودیم و در آن مدت پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد. آنقدر گفت تا باور کردم که مقصر بدبختی‌های ما مادرم است. تا اینکه دو سال پیش فهمیدم مادرم به تهران آمده و خانه‌ای گرفته است. از آنجایی که من هم دوست داشتم در تهران زندگی کنم به خانه‌اش آمدم و با هم زندگی می‌کردیم.

وی در ادامه اعترافاتش اظهار کرد: یک سال بعد با دختری آشنا شدم که به ماده مخدر گل اعتیاد داشت و من را هم آلوده کرد. مادرم به محض اینکه متوجه شد اعتیاد پیدا کرده‌ام به اجبار من را به کمپ ترک اعتیاد فرستاد و باعث شد تا همه کینه‌ای که از مادرم داشتم چند برابر شود و همانجا به فکر انتقام از او افتادم. وقتی از کمپ بیرون آمدم به سراغ متادون رفتم و حالا هم به آن اعتیاد دارم.

وی افزود: ۲ ماه قبل از اینکه مادرم را بکشم نقشه کشیدم و از عطاری قرص برنج گرفتم تا بعد از قتل، با خوردن قرص برنج به زندگی خودم هم خاتمه دهم. روز حادثه مادرم را کشتم اما قرص‌های برنج تقلبی بود و زنده ماندم و در نهایت به مشهد گریختم و آنقدر به من فشار عصبی وارد شده بود که در خیابان شاهرگم را زدم اما عابران اورژانس را خبر کردند و زنده ماندم.

با تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا وی به زودی پای میز محاکمه بایستد. در این میان خواهر و برادر متهم به عنوان اولیای دم از قصاص برادرشان گذشتند و درخواست دریافت دیه را مطرح کردند.

منبع:‌همشهری آنلاین

tags # قتل ، قتل خانوادگی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل در مزون لباس
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل مادر در اثر بدگویی‌های پدر معتاد
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی