Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: دهه کرامت دهه زیبایی، شور، نشاط و سازندگی است و رسیدگی به درماندگان و نیازمندان از جمله ویژگی این ایام است.

وی با بیان اینکه از تولد حضرت معصومه(س) تا تولد امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت نام گذاری شده، افزود: مردم با ذوقی که به خرج دادند این دو تولد را به هم وصل کردند و یک دهه همراه با شور و نشاط را در جامعه رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت دهه کرامت در سطح استان برگزار خواهد شد، گفت: با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها ما شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف همچون جشنواره، گفتمان، دید و بازدید از بزرگان، زیارت قبور شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و شهدای مدافع حرم، چه در بخش شهرستان‌ها و چه در بخش روستاها هستیم.

وی تصریح کرد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم و اجرای مراسم تحت عنوان دختران آسمانی از دیگر برنامه‌های این ایام است که به آن پرداخته خواهد شد.

ولی نژاد اظهار کرد: با فرا رسیدن ایام دهه کرامت ما شاهد حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) در گلستان هستیم که با حضور این کاروان‌ها برنامه‌های فروانی در سطح استان پیش بینی شده که از طریق ستاد برگزاری مراسم و شئونات فرهنگی اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) گلستان حال و هوای معصومی و رضوی پیدا کرد.

کد خبر 4347687

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه یاسوج آتش سوزی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی سقائیان‌نژاد پیش از ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: در دهه کرامت بالغ بر ۶۵ موضوع در ستاد شهرداری قم برنامه ریزی شده است و افتتاح چند هزار میلیارد پروژه از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

شهردار قم اضافه کرد: برگزاری نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی استان قم از جمله برنامه‌های شهرداری در دهه کرامت می‌باشد.

سقائیان نژاد خاطرنشان کرد: کرامات و برکات شهرهای مقدس مشهد و قم بواسطه دوبارگاه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است.

کد خبر 6092196

دیگر خبرها

  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی