Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، مردم شیکاگو روز شنبه در اعتراض به کشته شدن یک مرد توسط پلیس آمریکا تظاهرات کردند و علاوه بر سر دادن شعار‌های ضد پلیس به طرف نیروهای پلیس سنگ پرتاب کردند.

به گفته پلیس شیکاگو دست کم چهار نفر از معترضان بازداشت و چندین افسر زخمی شدند.

پلیس شیکاگو که در حال گشت زنی بود به یک مرد مظنون و با او درگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی پس از درگیری با پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جانش را از دست داد. چند ساعت پس از این حادثه مردم برای اعتراض به کشته شدن این مرد به خیابان‌ها آمدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تظاهرات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب بی‌سابقه تظاهرات ضداسراییلی دردانشگاه تگزاس/بازداشت۲۰دانشجو

به گزارش خبرگزاری مهر، اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه و توقف جنگ اسرائیل پس از دانشگاه‌های هاروارد، براون و کالیفرنیای جنوبی به دانشگاه تگزاس رسیده و محوطه دانشگاه تگزاس صحنه ضد و خورد پلیس با دانشجویان شده است.

در پی تجمع دانشجویان دانشگاه تگزاس در مخالفت با جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، تاکنون حداقل ۲۰ دانشجو به دست نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند.

پایگاه خبری قاهره ۲۴ بامداد پنجشنبه گزارش داد که دانشجویان در شعارهای خود ارتش رژیم اسرائیل را یک سازمان تروریستی نامیدند.

از سوی دیگر «گرگ ابت» فرمانده تگزاس در واکنش به تجمع حامیان فلسطین در این دانشگاه اعلام کرد که باید تمامی دانشجویان ضد اسرائیلی بازداشت شوند.

وی اعتراضات ضد جنگ در غزه را به «یهودستیزی» تعبیر کرد.

وی در مواضعی در حمایت از رژیم صهیونیستی گفت: «دانشجویانی که در اعتراضات مملو از نفرت و یهودی ستیزی شرکت می‌کنند باید از هر دانشگاهی در ایالت اخراج شوند.

پیشتر نیز منابع رسانه‌ای از آمریکا خبر دادند که تظاهراتی گسترده مقابل دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده که خواستار توقف جنگ و نسل‌کشی علیه غزه بودند، برگزار شد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که ۱۳۳ نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند و کلاس‌های درس نیز از بیم گسترش تجمعات ضد اسرائیلی مجازی اعلام کردند.

کد خبر 6088243

دیگر خبرها

  • تظاهرات دانشجویان در آمریکا یادآور اعتراض‌ها به جنگ ویتنام است
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • سرکوب بی‌سابقه تظاهرات ضداسرائیلی در دانشگاه تگزاس
  • گسترش اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از غزه؛ درگیری پلیس با دانشجویان
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • سرکوب بی‌سابقه تظاهرات ضداسراییلی دردانشگاه تگزاس/بازداشت۲۰دانشجو
  • هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان