Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج خواهران دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تعطیلات تابستان مانع از فعالیت دانشجویان نشد،گفت: مسابقه کتاب خوانی با موضوع نقش و رسالت زن از دیدگاه مقام معظم رهبری به همت بسیج خواهران برگزار شد.

موسوی، مسئول بسیج خواهران دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در رابطه با برگزاری برنامه‌های این تشکل دانشجویی در روز عفاف و حجاب گفت: با توجه به تعطیلی دانشگاه سعی کردیم که برنامه‌های فرهنگی خود را در فضای مجازی در رابطه با روز عفاف و حجاب دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی از سوی دانشجویان، بیان کرد: برگزاری مسابقه کتاب خوانی با موضوع نقش و رسالت زن از دیدگاه مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌های بسیج خواهران در روز عفاف و حجاب بود.

مسئول بسیج خواهران دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به فرا رسیدن روز دختر و برنامه‌های این دانشگاه گفت: با وجود تعطیلات تابستان، برنامه‌های فرهنگی ما تعطیل نشد و اجرای برنامه‌های فرهنگی و فعالیت در فضای مجازی به مناسبت تبریک این روز به دختران و برنامه‌های فرهنگی در روز حجاب و عفاف از برنامه‌های ما در ایام تعطیلات بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه سیستان روز عفاف و حجاب بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد

با هدف حمایت و پشتیبانی علمی و عملی از انجمن‌ها و تشکل‌های هنری دانشجویان و هنرمندان زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه آموزش‌های هنری و بکارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعه‌ای، ترویجی و فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشریک مساعی هدفمند و جامعه محور اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای حل مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه‌های اداره کل از یک سو و ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی جهت توان افزایی از سوی دیگر، منعقد شد.

قالب موضوعات تفاهم‌نامه، در بخش‌های پژوهشی، آموزشی است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است