Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: بیمارستان نفت توسط کنسرسیوم پیمانکار پروژه تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی روز یکشنبه 24 تیرماه در پایان نشست بررسی مشکلات اجرای فاز دوم پالایشگاه آبادان، اظهار داشت: قریب به یکسال و نیم است که عملیات اجرایی ساخت فاز دوم پالایشگاه آبادان فعال شده و هم اکنون هزار و ۴۵۰ نفر در این طرح مشغول به کار هستند و حدود ۱۲۰۰ نفر از این تعداد پرسنل بومی هستند و تاکید ما بر اشتغال بومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان افزود: این نشست با معاون وزیر نفت و مسئولان شرکت نفت، مدیران منطقه آزاد و فرماندار برای بررسی مشکلات در حوزه واردات کالاها و ماشین آلات از گمرک بود که خوشبختانه این موارد برطرف شدند، همچنین خواسته هایی از مدیریت استان و شهرستان و منطقه آزاد داشتند که صورتجلسه و توافق شد.

شریعتی عنوان کرد: امیدوارم انشاالله کار با سرعت پیشرفت داشته باشد؛ از جمله مواردی که در جریان این جلسه حل شد مربوط به توقف ۱۵۰ تریلر تجهیزات در گمرک است که به زودی ترخیص خواهد شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همچنین مقرر شد کنسرسیومی که مدیریت اجرایی فاز ۲ را به عهده دارد بیمارستان نفت را تکمیل کند؛ کار ساخت این بیمارستان به دلیل کمبود منابع مالی متوقف شده و کنسرسیوم پذیرفت این بیمارستان را به عنوان مسئولیت اجتماعی و خدمت به مردم عزیز آبادان و خرمشهر تکمیل و تجهیز کند و به بهره‌برداری برساند و انتظار داریم بیمارستان نفت در آینده نزدیک افتتاح شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بیمارستان گمرک معاون وزیر منابع مالی نفت جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند

همایش آموزشی متمرکز حجاج خوزستان با حضور حجاج شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

محمد امین یاقوت مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: در این همایش شرکت کنندگان با اسرار و معارف حج و موضوعات مرتبط با این سفر زیارتی و معنوی توسط مربیان آشنا شدند.

امسال سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی در قالب ۲۵ کاروان، از اواخر اردیبهشت ماه امسال از فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز راهی سرزمین وحی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • وجود برخی مشکلات و مسائل موجود در مرز پرویزخان
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند
  • تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان
  • قاچاق ۴۰ تُن کود شیمیایی در گونی‌های گچ ساختمانی