Web Analytics Made Easy - Statcounter

   

به گزارش خبرگزاری بسیج، رحیم زارع در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره تشکیل ستاد مبارزه با احتکار کالا، گفت:آمریکا و دشمنان در حال جنگ تمام عیار اقتصادی علیه جمهوری اسلامی هستند و می خواهند فشارهای اقتصادی بیشتری به مردم کشور وارد کنند این در حالی است که با مدیریت و برنامه ریزی صحیح و همدلی مسئولان و مردم می توان مانع از فشارهای اقتصادی به مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:اینکه برخی ها ارز با نرخ دولتی برای واردات کالای اساسی دریافت کرده اند؛ اما کالاهای وارداتی را احتکار کرده اند تا با قیمت بالاتر به مردم بفروشند غیرقابل قبول است چرا که با انجام این کار در واقع محتکران به دشمنان کشور کمک می کنند.

لزوم نظارت بر نحوه توزیع  و فروش کالاهای وارداتی با دلار 4200 تومانی

نماینده مردم آباده،بوانات و خرم بید در مجلس دهم شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس از تشکیل ستاد مبارزه با احتکار کالا حمایت می کند،تصریح کرد:وزارت صنعت،معدن و تجارت باید نحوه توزیع و فروش کالاهای وارداتی با دلار 4200 تومانی را رصد کند و با اعمال نظارت موثر مانع از سوء استفاده و گرانفروشی شود.

زارع در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ادامه داد:اینکه گزارش می شود برخی فروشگاه ها از عرضه کالا خودداری می کنند غیرقابل قبول است بنابراین باید سازمان های نظارتی به تخلفات مذکور رسیدگی کنند و دستگاه قضایی با متخلفان اقتصادی برخورد قاطع داشته باشد.    

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تشکیل ستاد مبارزه با احتکار کالا اقدام خوبی است و در این راستا باید نهادهای امنیتی و اطلاعاتی تمامی اطلاعات مورد نظر را در اختیار  ستاد مبارزه با احتکار کالا قرار دهد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت موافقت شد تا هم فرایند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف دربر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم