Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:40:34 GMT

تیراندازی آذربایجان غربی افق روشنی پیش رو دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۴۱۵۸

تیراندازی آذربایجان غربی افق روشنی پیش رو دارد

به گزارش ایرنا علی دادگر روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی آذربایجان غربی افزود: تیراندازی استان جایگاه خوبی در رده های سنی نوجوانان و جوانان کشور دارد به طوری که سکوهای اول تا سوم ایران را کسب می کند.
وی بیان کرد: خوشحالم که طی 2 سال اخیر تیراندازان این استان از بین بیش از 300 ورزشکار دختر و پسر کشور موفق شدند سکوهای برتر ایران را نصیب خود کنند و این امر فدراسیون را بر حمایت بیشتر از این استان وا می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادگر گفت: اگرچه والیبال ورزش نخست شهر ارومیه و آذربایجان غربی است ولی با کمی توجه و حمایت می شود این استان را به یکی از قطب های تیراندازی کشور تبدیل کرد زیرا مسوولان هیات تلاش خوبی در طرح استعدادیابی و تربیت رده های پایه دارند.
وی ادامه داد: به طور یقین موفقیت امروز هیات تیراندازی استان حاصل تلاش ادوار گذشته است و مسولان هیات های پیشین نیز زحمت های زیادی برای رشد و توسعه این رشته ورزشی متحمل شده اند.
وی نگاه رو به جلو، هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان و برنامه محور بودن و دوری از حواشی را از فاکتورهایی دانست که باید در راس امور هیات های استانی قرار گیرد.
دادگر استفاده از مربیان آذربایجان غربی در کادر فنی تیم ملی را از دیگر برنامه های فدراسیون عنوان کرد که در این راستا سولماز نقی لو و فرزاد مناف پور از گزینه های مدنظر هستند.
دادگر حضور تیم تیراندازی استان با حمایت سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی در رقابت های لیگ برتر ایران را به فال نیک گرفت و گفت: این حمایت و همکاری موجب اعتلا و بالا رفتن جایگاه تیراندازی استان در سطح کشور خواهد شد.
وی از افتتاح سالن تیراندازی سلماس و حمایت های فدراسیون از شهرستان های میاندوآب، ارومیه و سلماس خبر داد و افزود: حمایت مادی و تامین تجهیزات اولیه و تمرینی هیات های شهرستانی فعال همواره در دستور کار فدراسیون قرار داشته است.
به گزارش ایرنا مجمع هیات تیراندازی آذربایجان غربی روز یکشنبه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و حبیب الله قربانی که پیش از این سرپرستی این هیات را بر عهده داشت با کسب 15 رای به مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را عهده دار شد.
** نگاهی به درخشش ورزشکاران استان
اوایل تیر ماه جاری محمدحسین شریف زاده ورزشکار جوان ارومیه ای به همراه تیم ملی 18 نفره تیراندازی ایران عازم مسابقات جام جهانی زول آلمان شد و در رده یازدهم جای گرفت.
امیرحسین هدایت دیگر تیرانداز ملی پوش ارومیه ای است که پیش از این در اردوهای متعدد تیم ملی حضور داشت.
اردیبهشت ماه امسال در مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور امیر حسین هدایت مدال طلا، ساینا تیموری و محمدحسین شریف زاده هر کدام یک نقره و ارشام مصریان مدال برنز کسب کرده بودند.
فروردین ماه امسال نیز فرشته صمدپور مدال نقره، ساینا تیموری مدال نقره، محمد حسین شریف زاده مدال نقره و امیرحسین هدایت مدال برنز کسب کرده بودند.
کسب مدال طلای آسیایی «سارینا قرابت»، مدال نقره آسیایی «سولماز نقی‌ لو» و مقام چهارمی آسیا توسط «مهسا اروجی» در سال 1392 از افتخارات بانوان ملی پوش آذربایجان غربی در این رشته ورزشی است.
7156/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی آلمان اداره کل ورزش و جوانان تیم ملی رقابت های لیگ برتر جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم

به گزارش قدس آنلاین آیت‌الله رئیسی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هیات دولت، ضمن اظهار تاسف عمیق نسبت به آنچه در روزهای اخیر در محیط‌های دانشگاهی آمریکا و برخی کشورهای غربی رخ داده است، شکسته شدن حرمت دانشجو، استاد، دانشگاه و مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، قانون، آزادی بیان، آزادی قلم و دفاع از حقوق انسان را فجایعی توصیف کرد که چهره حقیقی تمدن غرب را برای جهانیان آشکار و حقانیت مواضع جمهوری اسلامی ایران مبنی بر دروغ بودن ادعاهای غرب درباره دفاع از حقوق بشر و آزادی را اثبات کرد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه غربی‌ها با پنهان کردن چهره استبدادی و ضد حقوق بشری خود پشت شعارهای فریبنده، خود را مدافع این ارزش‌ها جا زده بودند، افزود: رخدادهای غزه پرده‌ از این چهره غربی‌ها کنار زد و امروز شاهد تقابل جریان شرافت ِقشر آگاه و فهیم دانشجویی با جریان شرارتِ سرمداران متجاوز و متجاسر به قانون، ‌ حقوق و آزادی‌های انسانی غرب هستیم و باور داریم این حضور و ایستادگی آگاهانه دانشجویان آمریکایی و غربی روشنگری و بازدارندگی موثری در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا خواهد داشت.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به رویکردهای حمایتی جریان علمی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از حرکت‌های ضد صهیونیستی ابراز امیدواری کرد: رسیدن پیام همبستگی و حمایت دانشجویان و اساتید کشورمان از حرکت اخیر دانشجویان و اساتید آمریکایی و غربی، آنها را در احقاق حقوق ملت مظلوم و مقتدر فلسطین استوارتر می‌کند.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنانش فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جامعه معلمان را بسیار روشنگرانه و چراغ راه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت کشور توصیف و تاکید کرد: عمل به این رهنمودها جریان تعلیم و تربیت کشور را روز به روز به جایگاه شایسته خود نزدیک‌تر خواهد کرد، لذا تکلیف همه دست‌اندرکاران آموزش و پرورش برای تحقق این رهنمودها مضاعف است.

در جلسه امروز هیات دولت وزیر نفت در گزارشی از فعالیت‌های پالایشگاه آبادان، با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۴ وزیر نفت وقت با اعلام زیان‌ده بودن این پالایشگاه گفته بود، دولت حاضر است آن را رایگان واگذار کند، خاطرنشان کرد: با اقداماتی که در دولت مردمی با تکیه بر توان سازندگان، متخصصان و پیمانکاران داخلی و به بهره‌برداری رساندن فاز دوم این پالایشگاه انجام شد، پالایشگاه آبادان امروز یکی از سود ده‌ترین واحدهای تولیدی است که سال گذشته ۱۲ همت سودآوری داشته است.

جواد اوجی با اشاره به رسیدن تولید بنزین در این پالایشگاه از ۸ میلیون لیتر در روز در ابتدای دولت مردمی به ۱۵ میلیون لیتر، تولید گازوئیل از روزانه ۱۵ میلیون لیتر به ۱۹ میلیون لیتر و کسب رتبه نخست صادرات در بورس کالا و انرژی در سال گذشته گفت: تا ۲ ماه آینده واحد هیدروکراکر این پالایشگاه نیز به بهره‌برداری خواهد رسید و مابه‌ازای ارزی تولید گازوئیل یورو ۵ آن ۳ میلیون یورو دیگر افزایش خواهد یافت.

وزیر نفت همچنین با اشاره افزایش ۲۱۰ هزار بشکه‌ای تولیدات و تامین خوراک مجتمع‌های پتروشیمی تبریز، شازند، بندرامام، بوعلی و رازی، افزود: در طول فعالیت دولت مردمی تعداد محصولات تولیدی این پالایشگاه از ۲۱ محصول در سال ۱۴۰۰ به ۳۴ محصول رسیده و با اقدامات انجام شده فقط در سال گذشته ۱۳۰۰ فرصت شغلی ثابت و غیرثابت در این مجتمع ایجاد شده که امسال نیز ۶۰۰ نفر به نیروهای شاغل در پالایشگاه اضافه و حداقل هزار نفر نیز در پیمانکاری‌های توسعه فاز ۳ آن مشغول فعالیت خواهند شد.

در ادامه جلسه امروز رئیس کل بانک مرکزی نیز با اعلام این خبر که بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است، اظهار داشت: بر اساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

محمد رضا فرزین در توضیح این گزارش افزود: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است. همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • فعالیت۷۰ مهد قرآنی در مساجد آذربایجان غربی با هدف حمایت از مادران
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور