Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در اولين روز از رقابت هاي قهرماني جهان واليبال نشسته 2018، تيم ملي آقايان کشورمان به پيروزي سه بر صفر، مقابل ژاپن، دست يافت.
به گزارش خبرگزاري فارس، تيم ملي واليبال نشسته آقايان ايران، در نخستين ديدار از مرحله مقدماتي با امتيازهاي 8-25، 9-25 و 16-25 از سد حريف آسيايي خود گذشت.
در ادامه اين رقابت ها در شهر ونلو، فردا ساعت 18، ملي پوشان واليبال نشسته کشورمان در بخش آقايان، به مصاف تيم آلمان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داوود عليپوريان، صادق بيگدلي، محمد خالقي، مهدي بابادي، رمضان صالحي، مرتضي مهرزاد، مجيد لشکري، اميرحسين کفشدار، ميثم عليپور، مهرزاد مهروان، حسين گلستاني، عيسي زيراهي، ترکيب تيم ملي آقايان در مسابقات جهاني هلند را تشکيل مي دهند.
هادي رضايي به عنوان سرمربي، عليرضا معمري و بهمن تاروردي زاده، به عنوان مربي، هدايت ملي پوشان را در اين رقابت ها بر عهده دارند.
هفدهمين دوره رقابت هاي جهاني 2018 واليبال نشسته، از 24 تير تا يکم مرداد، در هلند برگزار مي شود.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورژن ترسناک فوق‌ستاره: خوش به حال ژاپن و بلین

به گزارش "ورزش سه"، یوکی ایشیکاوا کاپیتان و دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ژاپن، که در این فصل در تیم آلیانز میلانو توپ می زد دیشب یک تنه با کسب بیست و هشت امتیاز تیمش را به عنوان عنوان سومی سوپرلیگای ایتالیا رساند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای میلانو به ارمغان آورد.

او که فصل آخر خود را در میلانو پشت سر گذاشت حالا با آمادگی تمام به اردوی تیم ملی والیبال ژاپن خواهد رفت تا در لیگ ملتهای والیبال برای کشورش به میدان برود. یوکی ایشیکاوا در حال حاضر یکی از آماده‌ترین بازیکنان جهان در پست خود است و کمتر بازیکنی توانایی دفاع کردن او را دارد.

یوکی ایشیکاوا ستاره تیم ملی والیبال ژاپن امیدوار است با درخشش خود در کنار دیگر ستاره های این کشور نظیر ران تاکاهاشی، یوجی نیشیدا و سکیتا به مدال در المپیک پاریس برسند و پس از بیش از پنجاه دوباره روی سکوی المپیک قرار بگیرند.

ایشیکاوا برای فصل آینده دو مقصد پیش روی خود می‌بیند؛ یا دوباره برای بازی کردن با یک قرارداد سنگین به لیگ کشور خود بازی گردد و یا راهی پروجای ایتالیا خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در این دوره از لیگ ملتهای والیبال باز هم برابر ژاپن قرار خواهد گرفت و باید دید موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی چه تدبیری برابر این تیم و ستاره‌اش یوکی ایشیکاوا خواهد اندیشید.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • ورژن ترسناک فوق‌ستاره: خوش به حال ژاپن و بلین