Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@18:46:30 GMT

خروس ها یک نیمه تا قهرمانی جهان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۴۵۶۶

خروس ها یک نیمه تا قهرمانی جهان

تیم ملی فوتبال فرانسه در نیمه اول بازی فینال جام جهانی 2018 روسیه مقابل کرواسی به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، تیم های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی امروز از ساعت 19:30 در دیدار فینال جام جهانی 2018 روسیه  در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با نتیجه  2 بر یک به نفع فرانسه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌‌: مانژوکیچ(18) گل به خودی، گریژمان 39 فرانسه-پریشیچ(28)کرواسی-

داور: نستور پیتانا از آرژانتین

اخطار: کانته، هرناندز(فرانسه)-

ترکیب فرانسه: لوریس، پاوارد، واران، اومتیتی، هرناندز، پوگبا، کانته، ماتویدی، گریژمان، ژیرو و ام باپه.

ترکیب کرواسی:  سوباچیچ، ورسالیکو، استرینیچ، لورن، ویدا، راکیتیچ، مودریچ، بروزوویچ، پریسیچ، مانژوکیچ و ربیچ.

شرح نیمه اول

بازی فینال مثل تمام فینال های دوره های گذشته جام جهانی با احتیاط بیشتری پیگیری شد. هر دو تیم همدیگر را محک می زدند تا بتوانند با استفاده از نقاط ضعف رقیب به گل برسند. فرانسوی ها در دقیقه 16 بازی یک موقعیت خوب از پشت محوطه جریمه به دست آوردند تا گریژمان خودش از این خطای به دست آمده نهایت استفاده را کند. ستاره اتلتیکو مادرید توپ را به زیبایی تمام روی دروازه کرواسی ارسال کرد که این بار نه یک فرانسوی بلکه مانژوکیچ، مهاجم تمام کننده کروات این بار به جای باز کردن دروازه رقیب دروازه خودشان را باز کرد تا خروس ها  یک بر صفر جلو بیفتند.

اما این پایان کار در نیمه اول نبود چون کروات ها برای زدن گل تساوی به جلو کشیدند و حملات متعددی را روی دروازه خروس ها انجام دادند تا ثابت کنند که حریف دست و پا بسته ای نیستند. در دقیقه 28 بازی در یکی از حملات کرواسی یک موقعیت عالی برای پریشیچ، ستاره اینتر میلان در محوطه جریمه رسید که او بدون معطلی توپ را روی پای چپش مهیا کرد و با یک ضربه زیبا دروازه خروس ها را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. 

فرانسوی ها در دقیقه 35 بازی یک کرنر به دست آوردند و ماتویدی یک ضربه سر زد که توپ با دست پریشیچ ستاره کروات ها برخورد کرد و اعتراض شدید فرانسوی ها باعث شد تا داور آرژانتینی اعلام ویدئو چک کند و در نهایت خطای هند اعلام شد تا یک پنالتی برای خروس ها مهیا شود. گریژمان این ضربه پنالتی را به زیبایی تمام به گل تبدیل کرد تا فرانسه در نیمه اول با پیروزی به رختکن برود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی تیم ملی فرانسه تیم ملی کرواسی جام جهانی 2018 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان دو نیمه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و مس موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۷۳ - عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمدمهدی محبی (۱۰۷ - محمد اکبری) و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

در وقت‌های اضافه موقعیت‌های دو تیم به خصوص مس رفسنجان حاصلی به همراه نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. همچنین با این پیروزی، روند شکست ناپذیری محرم نویدکیا همراه با تیم مس حفظ شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد