Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تيم ملي فوتبال فرانسه در نيمه اول بازي فينال جام جهاني 2018 روسيه مقابل کرواسي به پيروزي رسيد.
به گزارش خبرگزاري فارس، تيم هاي ملي فوتبال فرانسه و کرواسي امروز از ساعت 19:30 در ديدار فينال جام جهاني 2018 روسيه در ورزشگاه لوژنيکي مسکو به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نيمه اول با نتيجه 2 بر يک به نفع فرانسه به پايان رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل‌‌: مانژوکيچ(18) گل به خودي، گريژمان 39 فرانسه-پريشيچ(28)کرواسي-
داور: نستور پيتانا از آرژانتين
اخطار: کانته، هرناندز(فرانسه)-
اخراج:
ترکيب فرانسه: لوريس، پاوارد، واران، اومتيتي، هرناندز، پوگبا، کانته، ماتويدي، گريژمان، ژيرو و ام باپه.
ترکيب کرواسي: سوباچيچ، ورساليکو، استرينيچ، لورن، ويدا، راکيتيچ، مودريچ، بروزوويچ، پريسيچ، مانژوکيچ و ربيچ.
شرح نيمه اول
بازي فينال مثل تمام فينال هاي دوره هاي گذشته جام جهاني با احتياط بيشتري پيگيري شد. هر دو تيم همديگر را محک مي زدند تا بتوانند با استفاده از نقاط ضعف رقيب به گل برسند. فرانسوي ها در دقيقه 16 بازي يک موقعيت خوب از پشت محوطه جريمه به دست آوردند تا گريژمان خودش از اين خطاي به دست آمده نهايت استفاده را کند. ستاره اتلتيکو مادريد توپ را به زيبايي تمام روي دروازه کرواسي ارسال کرد که اين بار نه يک فرانسوي بلکه مانژوکيچ، مهاجم تمام کننده کروات اين بار به جاي باز کردن دروازه رقيب دروازه خودشان را باز کرد تا خروس ها يک بر صفر جلو بيفتند.
اما اين پايان کار در نيمه اول نبود چون کروات ها براي زدن گل تساوي به جلو کشيدند و حملات متعددي را روي دروازه خروس ها انجام دادند تا ثابت کنند که حريف دست و پا بسته اي نيستند. در دقيقه 28 بازي در يکي از حملات کرواسي يک موقعيت عالي براي پريشيچ، ستاره اينتر ميلان در محوطه جريمه رسيد که او بدون معطلي توپ را روي پاي چپش مهيا کرد و با يک ضربه زيبا دروازه خروس ها را باز کرد تا بازي به تساوي کشيده شود. 
فرانسوي ها در دقيقه 35 بازي يک کرنر به دست آوردند و ماتويدي يک ضربه سر زد که توپ با دست پريشيچ ستاره کروات ها برخورد کرد و اعتراض شديد فرانسوي ها باعث شد تا داور آرژانتيني اعلام ويدئو چک کند و در نهايت خطاي هند اعلام شد تا يک پنالتي براي خروس ها مهيا شود. گريژمان اين ضربه پنالتي را به زيبايي تمام به گل تبديل کرد تا فرانسه در نيمه اول با پيروزي به رختکن برود.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و در پایان ۴۵ دقیقه اول پرسپولیس یک بر صفر برنده راهی رختکن شد.

داور: موعود بنیادی‌فر

اخطار: سروش رفیعی (پرسپولیس) ؛ امیرحسین سام دلیری (نساجی)

گل: اوستون اورونوف (۶) (پرسپولیس) 

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی و محمدرضا عباسی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر.

پرسپولیس مزد بازی هجومی خود را که پس از سوت داور آغاز کرده بود خیلی زود گرفت و اورونوف موفق شد دروازه حریف را باز کند. در ادامه نساجی تلاش کرد تا جبران کند اما موقعیت چندانی به دست نیاورد در مقابل پرسپولیس فرصت‌های گلزنی خوبی به دست آورد که یکی پس از دیگری از دست رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم