Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، جشن بزرگ ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) در کانون قرآن شهرستان تویسرکان برگزار شد.

یکی از اساتید دانشگاهی در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: سبک زندگی ائمه اطهار(ع) بهترین الگو برای سبک زندگی اسلامی است.

محمد بیانی در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان عنوان کرد: دشمنان برای دستیابی به اهداف خود و براندازی نظام خانواده از انواع ابزارها و تکنیک‌ها استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان جوانان و نفوذ در این قشر است، به آسیب پذیر بودن دختران اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی غرب نیز بیشتر بر احساسات دختران است که آنها را آسیب‌پذیر می‌کند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه دختران دو برابر پسران نیاز به تربیت دارند، یادآور شد: اگر خواستید الگویی داشته باشید با آگاهی و با شناخت باشد تقلید کورکورانه نداشته باشید.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: جشن میلاد تویسرکان تهاجم فرهنگی دختران دهه کرامت سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است

به گزارش جام جم آنلاین لرستان ابوطالب شفقت در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود و در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم باید مبانی نظری را شناسایی و بر آن اساس حرکت کنیم.
وی گفت: دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است و باید رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی باشد.
وی افزود: پذیرفتن مسوولیت یعنی نوکری برای مردم و تعامل با مردم نیز باید بر اساس خدمت و نوکری باشد.
شفقت وحدت، همدلی و همراهی مردم و دولت را عامل شکوفایی و اعتلای نظام دانست و گفت: کوچکترین خطا را دشمنان بزرگ شمرده و مسوولان را نالایق جلوه می‌دهد و رسانه‌ها باید در این راستا اقدام کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خسارات درمانی صورت ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند