Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@04:31:54 GMT

برتری فرانسه در نیمه اول فینال جام جهانی

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۴۷۰۸

برتری فرانسه در نیمه اول فینال جام جهانی

به گزارش جهان نيوز، تیم های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی امروز از ساعت 19:30 در دیدار فینال جام جهانی 2018 روسیه  در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با نتیجه  2 بر یک به نفع فرانسه به پایان رسید.

گل‌‌: مانژوکیچ(18) گل به خودی، گریژمان 39 فرانسه-پریشیچ(28)کرواسی-
داور: نستور پیتانا از آرژانتین
اخطار: کانته، هرناندز(فرانسه)-
اخراج:

ترکیب فرانسه: لوریس، پاوارد، واران، اومتیتی، هرناندز، پوگبا، کانته، ماتویدی، گریژمان، ژیرو و ام باپه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترکیب کرواسی:  سوباچیچ، ورسالیکو، استرینیچ، لورن، ویدا، راکیتیچ، مودریچ، بروزوویچ، پریسیچ، مانژوکیچ و ربیچ.
 
شرح نیمه اول
بازی فینال مثل تمام فینال های دوره های گذشته جام جهانی با احتیاط بیشتری پیگیری شد. هر دو تیم همدیگر را محک می زدند تا بتوانند با استفاده از نقاط ضعف رقیب به گل برسند. فرانسوی ها در دقیقه 16 بازی یک موقعیت خوب از پشت محوطه جریمه به دست آوردند تا گریژمان خودش از این خطای به دست آمده نهایت استفاده را کند. ستاره اتلتیکو مادرید توپ را به زیبایی تمام روی دروازه کرواسی ارسال کرد که این بار نه یک فرانسوی بلکه مانژوکیچ، مهاجم تمام کننده کروات این بار به جای باز کردن دروازه رقیب دروازه خودشان را باز کرد تا خروس ها  یک بر صفر جلو بیفتند.

اما این پایان کار در نیمه اول نبود چون کروات ها برای زدن گل تساوی به جلو کشیدند و حملات متعددی را روی دروازه خروس ها انجام دادند تا ثابت کنند که حریف دست و پا بسته ای نیستند. در دقیقه 28 بازی در یکی از حملات کرواسی یک موقعیت عالی برای پریشیچ، ستاره اینتر میلان در محوطه جریمه رسید که او بدون معطلی توپ را روی پای چپش مهیا کرد و با یک ضربه زیبا دروازه خروس ها را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. 

فرانسوی ها در دقیقه 35 بازی یک کرنر به دست آوردند و ماتویدی یک ضربه سر زد که توپ با دست پریشیچستاره کروات ها برخورد کرد و اعتراض شدید فرانسوی ها باعث شد تا داور آرژانتینی اعلام ویدئو چک کند و در نهایت خطای هند اعلام شد تا یک پنالتی برای خروس ها مهیا شود. گریژمان این ضربه پنالتی را به زیبایی تمام به گل تبدیل کرد تا فرانسه در نیمه اول با پیروزی به رختکن برود.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف غیرمنتظره تیم لیگ برتری از جام حذفی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس امشب ولورهمپتون از تیم چمپیونشیپی کاونتری میزبانی کرد و با نتیجه‌ عجیب 3-2 شکست خورد.

ولورهمپتون در این بازی آمار بهتری نسبت به حریف داشت اما تقابل آن‌ها در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 53 توسط الیس سیمز به گل برسد.

میزبان که در نیمه دوم در ایجاد موقعیت‌های خطرناک چندان بد عمل نکرده بود تا دقایق پایانی از حریف عقب بود تا اینکه با گل دقیقه 83 رایان آیت‌-نوری بازی را به تساوی کشاند.

این گل انگیزه بیشتری به تیم میزبان داد تا بیشتر حمله کند و در دقیقه 88 هوگو بوئنو دومین گل ولورهمپتون را به ثمر برساند. گرگ‌ها به برتری و صعود به دور بعدی فکر می کردند که وقت‌های اضافه تمام معادلات آن‌ها را بهم ریخت.

به دلیل برخوردها و تعویض‌های نیمه دوم، 12 دقیقه وقت اضافه اعلام شد که فشار تیم کاونتری موجب شد در دقیقه 90+7 گل تساوی را به ثمر برساند. ولورهمپتون حداقل امیدوار بود که با حفظ این نتیجه کار به وقت اضافه کشیده شود که در دقیقه 90+10 حاجی رایت گل سوم را به ثمر رساند و جواز صعود تیمش را امضا کرد.

بدین ترتیب تیم رده هشتمی در چمپیونشیپ راهی مرحله نیمه نهایی شد. نکته جالب اینکه آن‌ها برای اولین بار از سال 1987 به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل هوادار با گل ثانیه ۴۴
  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان/ کنعانی‌زادگان مرد همه کاره قرمزها
  • برتری پرسپولیس در نیمه اول مقابل پیکان
  • جوایز کشتی گیران برتر رنکینگ کرواسی پرداخت شد
  • وداع تاریخی امباپه با نابود کردن لالیگا!
  • وداع تاریخی: لالیگا را نابود کن امباپه!
  • امباپه با غلطک لالیگا را صاف می‌کند!
  • راهیابی آلکاراس و مدودف به مسابقات تنیس ایندین ولز
  • پرداخت جوایز کشتی‌گیران برتر رنکینگ کرواسی
  • حذف غیرمنتظره تیم لیگ برتری از جام حذفی انگلیس