Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@02:11:08 GMT

قتل خانوادگی در ساری +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۴۷۱۴

قتل خانوادگی در ساری +عکس

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، علی عباسی با اشاره به اینکه پدر خانواده، همسر و دختر خود را به قتل رساند، گفت: پدر خانواده شب گذشته در طبقه چهارم آپارتمانی در کوچه قلیچ خیابان فرهنگ ساری در درگیری خانوادگی، همسر و دختر خود را به قتل رساند.

او گفت: قاتل پس از ارتکاب به قتل با بریدن شاهرگ دست خود قصد خودکشی داشت که جان سالم به‌در برد و به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: جسد مادر و دختر از محل حادثه به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

او با اشاره به اینکه کارهای کارشناسی و معاینه در حال انجام است، گفت: انگیزه قتل مربوط به کار قضایی بوده اما تعیین علت آن در دست بررسی است.

 

 

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کوچه قتل خانوادگی حوادث جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی خانوادگی در شب فیروزه‌ای شبکه تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «شب فیروزه‌ای» عنوان ویژه‌برنامه نوروزی شبکه تهران است که از دوم فروردین ۱۴۰۳ تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۰:۱۵ پخش می‌شود.

 این برنامه شبانه ترکیبی با محوریت "خانواده و روایتی برای هم بودن" است که به تهیه کنندگی سید نوید برکچیان تا قبل از شب اول قدر روی آنتن می‌رود.

ویژه برنامه "شب فیروزه ای" با اجرای صدیقه مرادی و هومن ستوده از فضای استودیویی بوستان نوروز در میدان مشاهیر، منطقه تفریحی و گردشگری عباس آباد روی آنتن می‌رود.

شب فیروزه‌ای به مسائل پیش روی خانواده می‌پردازد و تلاش می‌کند تا با یک روایت می‌نی‌مال (داستانک)، صمیمی و بدون لکنت «محور» دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌های خانوادگی باشد.

این ویژه برنامه، در هر قسمت یک موضوع مستقل و مبتلا به خانواده را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد که با نگاه راه حل محور و ارائه محتوای ساده و کاربردی مخاطبان را آگاه می‌سازد. برای نمونه خانواده و نوروز، خانواده و فضای مجازی و...

ویدئو کست، رادیو شو، موشن، دوربین نه خیلی مخفی و... از قسمت‌های مختلف این برنامه است که موضوعات برنامه را برای مخاطب تبیین و بررسی می‌نماید.

این برنامه کاری از گروه کودک و خانواده شبکه تهران سیماست که تا پایان ماه مبارک رمضان تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عامل قتل خانوادگی در کرمانشاه خودکشی کرد
  • خودکشی عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه + جزئیات
  • عامل قتل‌عام خانوادگی در کرمانشاه خودکشی کرد
  • خط پایان قاتل خانوادگی در کرمانشاه
  • عاقبت تلخ عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه
  • عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه خودکشی کرد
  • قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال
  • ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!
  • دورهمی خانوادگی «شب فیروزه‌ای» از شبکه تهران
  • دورهمی خانوادگی در شب فیروزه‌ای شبکه تهران