Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@17:57:06 GMT

قاتل مریم فرجی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۴۷۷۵

قاتل مریم فرجی دستگیر شد

به گزارش پارس نیوز، 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در مورد مفقود شدن خانم مریم فرجی گفت: فردی که نامزد سابق این خانم بود چند روز قبل دستگیر شد و با توجه به دلایل و شواهد کافی به قتل وی اعتراف کرد.

جهانشاهلو در خصوص مفقود شدن خانم مریم فرجی که خبر قتل وی در فضای مجازی در حال نشر است اظهار کرد: فردی که نامزد سابق این فرد بود چند روز قبل دستگیر شد و با توجه به دلایل و شواهد کافی به قتل مریم فرجی اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جسد مقتول که در باغ خواهر قاتل دفن شده بود خارج و جهت اقدامات قانونی به پزشکی قانونی تحویل شد.

این مقام قضایی عنوان کرد: رویکرد دادستانی بر این است که از اطلاع رسانی پرونده‌های جنایی که ارامش شهروندان را بر هم می‌ریزد اجنتاب میکند، اما در مواردی که جنبه پیشگیری دارد یا آبروی افراد یا ارگانی لازم است حفظ شود اطلاع رسانی خواهد شد.

مریم فرجی در 12 دیماه همزمان با اغتشاشات دیماه بازداشت شد. دادگاه انقلاب در تاریخ 19 فروردین 97 او را به 3 سال حبس تعزیری و دو سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم کرده بود که با وثیقه آزاد شده بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فضای مجازی حبس انقلاب حبس فضای مجازی قتل پارس فرجی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عجب شیر استان آذربایجان شرقی از دستگیری حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه خبر داد.

به گزارش مشرق، ۳ متهم که به قصد به دست آوردن اشیای عتیقه در دامنه کوه واقع در روستای دیزج از توابع عجب شیر استان آذربایجان شرقی تونلی حفر کرده بودند دستگیر و بازداشت شدند.

محمد زمانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عجب شیر با اعلام این خبر گفت: پس از اطلاع از حفاری غیرمجاز صورت گرفته، عوامل انتظامی در محل حضور یافتند و متهمین با رویت مأمورین متواری شده بودند که آلات حفاری و یک قبضه کلت کمری از محل کشف شد.

وی افزود: در ادامه با بررسی‌های فنی انتظامی و دستور قضایی، مخفیگاه متهمین شناسایی و بازداشت شدند.

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند