Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران؛ مهندس سید مجید صدری  با بیان مطلب فوق اظهار داشت: : ارتباط موثر مدیران با بدنه اصلی شرکت ، کارکنان و ذی نفعان یکی از اولویت مهم در انتخاب مدیران در شرکت مخابرات ایران،است که  برای رسیدن به اهداف برنامه سال۹۷ شرکت ارزیابی وانتخاب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با تاکید بر این مهم که توجه به مبحث شایسته سالاری ، تخصص و تعهد در انتصابات است اظهار داشت: مهم‌ترين رقابت در سازمان‌ها يافتن افراد لايق و شايسته است ، نظام شايسته‌سالاري به سازمان‌ها کمک مي‌کند تا به اهداف خود برسند . بر این اساس وظیفه اصلی شرکت های مخابراتی در مناطق ، توسعه خدمات و کسب رضایتمندی مشترکان است ،از این رو باید عملکرد مجموعه مدیران مناطق  بر مبنای اثر بخشی اقدامات آنان در جهت وظایف و اهداف شرکت و ارتباط موثر ارزیابی شود.

وی با بیان اهمیت هماهنگی عملکرد مدیران مناطق با شاخص های مورد نظر شرکت مخابرات  گفت: شایسته است مدیران مناطق با آگاهی از شاخص ها، انتظارات و تعیین اهداف، برنامه ها و معیارهای قابل اندازه گیری، شفاف، به ارتقای عملکرد در حوزه های مورد نظر اهتمام ورزند.
 
مهندس سید مجید صدری با اشاره به اینکه مطالبه مردم ازمدیران،نظارت و حضورمیدانی است، بیان کرد: مدیران باید به تمام بخش هاو روستاهای تحت مدیریت خود نظارت کنندو ازنزدیک بامسائل و مشکلات مردم آشناشوندودنبال حل آنها باشند.فعال شدن کارگروه ها و جلسات،ارائه گزارش های روزانه و نظارت و حضور مدیران بر تمامی حوزه ها می تواند ما را در رسیدن به اهداف کاری خود کمک کند.
  
وی با بیان اینکه گره گشایی از کار مردم، داشتن نگاه توسعه ای درمناطق باید به عنوان سیاست های اصلی قلمداد و مورد پیگیری قرار گیرد. ابراز امیدواری کرد که در سایه تلاش و همدلی همه مدیران هر روز شاهد رشد و شکوفایی باشیم .

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست انتصابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های توسعه، راهبرد حیاتی برای بقا و پیشرفت

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، دکتر مدرس خیابانی در ملاقات خود با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت فوق با تأکید بر اهمیت طرح‌های توسعه اظهار کرد: توجه به طرح‌های توسعه باید جزء اولویت‌های تمامی بخش‌های شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت مهندسی متمم باشد .
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز عید سعید فطر، که بر وحدت کلمه و انسجام کلمه تأکید داشتند اظهار کرد : انسجام و همدلی، کلیدی برای موفقیت است. اگر همه فعالان اقتصادی، مدیران و مشاوران و کارکنان، باهم همکاری داشته باشند می‌توانند با وحدت عمل و با سرعت بیشتری به اهداف مورد نظر دست یابند.
دکتر مدرس خیابانی در ادامه تأکید کرد: برای پیشرفت و رسیدن به اهداف توسعه، تلاش مشترک و همگانی لازم است و همین امر باعث موفقیت و بهبود وضعیت می‌شود.
در پایان مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به معاونان ، مدیران و مجریان در این شرکت تأکید کرد : اگر اجرای پروژه‌ها به موقع انجام شود، باعث افزایش اعتماد بنفس شده و مارا به سمت آینده هدایت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اطلاعات ایران از مراکز هسته ای اسرائیل چقدر است؟ |‌ وضعیت امنیت مراکز هسته ای ایران با توجه به تهدید صهیونیست ها
  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • برنامه‌ریزی نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال
  • طرح‌های توسعه، راهبرد حیاتی برای بقا و پیشرفت
  • عمویی: «وعده صادق» به تمامی اهداف خود دست یافت/ هدف عملیات سپاه کشتار و ضربه به مناطق شهری نبود
  • انتصابات در شهرداری قزوین بنا به شایسته سالاری و تخصص نیست
  • عمویی: وعده صادق» به تمامی اهداف خود دست یافت/ هدف عملیات سپاه کشتار و ضربه به مناطق شهری نبود + فیلم
  • عمویی : وعده صادق» به تمامی اهداف خود دست یافت/ هدف عملیات سپاه کشتار و ضربه به مناطق شهری نبود