Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: دوره تربیت مربی عفاف و حجاب مزین به نام شهیده «کمایی» در بهار برگزار شد.

وی افزود: این دوره به مدت دو روز با حضور 90 نفر از مربیان سطح شهرستان بهار و به همت بسیج جامعه زنان در حوزه فاطمه الزهرا(س) بهار با حضور اساتید کشوری و استانی و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار عنوان کرد: این دوره در پی سخنان امام خامنه ای(مدظله العالی) در مورد زن و هویت زن مسلمان و قرار دادن زنان مسلمان در منجلاب غرب طرح و اجرا شد.

وی ادامه داد: افتتاحیه این دوره با حضور سرهنگ هندی ورکانه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بهار برگزار شد و در ادامه نیز کارگاه تبیین حجاب و عفاف از منظر آیات و روایات و پاسخ به شبهات با محوریت کتاب زن در اسلام شهید مطهری، با سخنرانی حجت الاسلام امین عباسی استاد دانشگاه و حوزه و بحث در موضوع دستاور فمنیسم در غرب توسط استاد علی رسولی مدرس حوزه علمیه و دانشگاه تدریس شد.

کتابی اصل گفت: بحث حجاب در ادیان نیز توسط ناهید بادامی استاد دانشگاه و حوزه و مباحث زن در نهج البلاغه و حجاب در ادیان نیز توسط حجت الاسلام مصطفی زهره ای مدرس حوزه و دانشگاه به حضار ارائه شد.

وی ادامه داد: بحث شاخصه‌های زن انقلابی همطراز  انقلاب اسلامی با محوریت زن در اندیشه (ره) توسط استاد سید مجتبی حسینی یمین مدرس حوزه و دانشگاه  برگزار شد و در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهی نامه تربیت مربی عفاف و حجاب اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بهار بسیج زنان عفاف و حجاب تربیت مربی شهیده کمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا ولیلو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در جلسه‌ای با حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه از برگزاری نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو خبر داد و اظهار کرد:  این همایش در ۱۵ محور با موضوعات حجاب و عفاف با همکاری دفتر امام جمعه ماکو و معاونت فرهنگی منطقه آزاد ماکو در ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود:‌ مجری و دبیر علمی برگزاری این همایش بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو بوده و مقالات ارسالی به همایش در Civilica و ISC نمایه می‌شوند. سخنران اصلی این همایش حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود و همچنین بیش از ۲۵۰ مهمان داخلی و خارجی نیز در همایش شرکت می‌کنند.

نقش مؤثر دانشگاه‌ها در مسئله دانش‌بنیان

امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار مسائلی را از دانشگاه‌ها و دانشجویان مطالبه کردند و همین امر موجب سنگین‌تر شدن مسئولیت دانشگاهیان در سال جدید شده است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی با قدردانی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان در برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، به نقش ویژه دانشگاه‌ها در حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری اشاره و خواستار فعال شدن دانشگاه‌ها در تحقق شعار سال به‌عنوان جهش تولید با مشارکت مردم تأکید کرد.

وی با بیان نقش مؤثر دانشگاه‌ها در مسئله دانش‌بنیان عنوان کرد: جهش تولید به غیر از راه‌های علمی محقق نمی‌شود و ضروری است دانشگاه‌ها در طول سال در همه برنامه‌ها و جلسات خود، مسئله تحقق شعار سال را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است