Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ایکو پرس؛ برمبناي نتايج ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران در دو بخش كيفيت ظاهري و عملكردي، شش محصول ايران خودرو با چهار ستاره کیفی سبد محصولات ایران خودرو را به لحاظ کیفی ارتقا دادند، بطوری که در گروه قیمتی بیش از یک هزار میلیون ریال پژو 2008 و سوزوکی گراند ویتارا  و در رده قیمتی 250 میلیون تا 500 میلیون ریالی پژو207 و پژو207 اتوماتیک، تندر90 پلاس و تندر90 پلاس اتوماتیک چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
همچنين درآخرين  ارزيابي شركت بازررسي، كيفيت و استاندارد ايران، وانت تندر90، هايما اس5، رانا، دنا پلاس، 206 و 206 اس دي از محصولات توليدي ايران خودرو سه ستاره كيفي را به دست آوردند.
 
این گزارش نشان می دهد که روند ارتقاي ستاره كيفيت محصولات ايران خودرو از سال 94 تا 97 حكايت از افزايش سطح كيفي محصولات و در نهايت افزايش ستاره هاي كيفيت را دارد و گروه صنعتي ايران خودرو با اجراي پروژه هاي كيفيت در زنجيره ارزش توليد محصولات، توانسته نتايج ارزشمندي كسب كرده و جايگاه محصولات خود نزد مشتريان و جامعه را ارتقا دهد.
 
گفتنی است درحال حاضر نزديك به 65 درصد از محصولات ايران خودرو داراي سطح كيفيت 3 و 4 ستاره هستند و هيچ يك از محصولات سواري این شرکت در سطح كيفي تك ستاره نيستند.
 
اين شركت با دارا بودن 6 محصول چهار ستاره، 6 محصول سه ستاره و 6 محصول دو ستاره در ميان خودروسازان داخلي از نظر كيفيت محصول سرآمد است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست محصول ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت کالا‌های صادراتی ایران از دریافت گواهینامه کیفیت در کشور‌های مقصد

سعید تاجیک رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران در نشست خبری امروز گفت: در واقع با هم‌ترازی بین‌المللی استاندارد، این امکان برای شرکت‌های بازرسی و آزمایشگاه‌های ایرانی فراهم می‌شود تا گواهینامه کیفیت قابل پذیرش در سایر کشور‌ها را صادر کنند که براساس آن هزینه و زمان تست و بازرسی کالا‌های صادراتی ایرانی کاهش خواهد یافت.

او افزود: پیش‌بینی می‌کنیم این هم‌ترازی ۲۰ میلیارد دلار از کالا‌های صادراتی کشور را تحت تاثیر قرار داده و با انجام عملیات تست و بازرسی کالا‌ها در داخل کشور، سالانه از خروج تقریباً ۵۰ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری شود.

تاجیک‌ تصریح کرد: روند تولید خودروهای برقی در دنیا مشخص است. در سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۳ درصد تولید خودرو در دنیا برقی بوده است، طبق پیش بینی انجام شده از سال ۲۰۳۰ دیگر خودروی فسیلی تولید نخواهد شد.

او بیان کرد: متاسفانه در کشور یک سیاست و یک نهاد گذار مطلوب برای خودروهای برقی نداریم، به طوری که ما عزمی درست در زیرساخت خودروهای برقی توسط وزارت نیرو را نمی بینیم و به نظر می رسد باید یک نهاد مطلوب در این زمینه دست به کار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  •  استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • معافیت کالا‌های صادراتی ایران از دریافت گواهینامه کیفیت در کشور‌های مقصد
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • راهنمای کامل خرید آجرنما در سال 1403 + قیمت