Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:27:32 GMT

تاکید مجدد رییس جمهوری به حضور زنان در ورزشگاه ها

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۵۱۵۸

تاکید مجدد رییس جمهوری به حضور زنان در ورزشگاه ها

تهران- ایرنا- حجت الاسلام «حسن روحانی» رییس جمهوری ایران در پاسخ به گزارش «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان در خصوص حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی های ایران در جام جهانی بر ادامه حضور آنان در ورزشگاه ها تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رییس جمهوری در پاسخ به گزارش وزیر ورزش و جوانان نوشت: «این حضور به نحو مناسب و با همکاری وزارت کشور ادامه یابد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از گزارش سلطانی فر به رییس جمهوری آمده است، برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خانواده ها برای تماشای دیدار تیم ملی فوتبال ایران با رقبای خود در جام جهانی روسیه 2018 روسیه از طریق نمایشگر بزرگ با حفظ شئونات و رعایت ارزش های اسلامی در ورزشگاه آزادی حضور یافتند و این امر نه تنها با استقبال گسترده ای مواجه شد، بلکه با ایجاد فضای شور و نشاط در میان جوانان و خانواده ها، بازتاب اجتماعی بسیار مناسبی نیز در داخل و خارج از کشور در برداشت.
وی در ادامه این گزارش نوشت: این امر مهم با حمایت های ریاست جمهوری و وزیران کشور و اطلاعات، فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی و استاندار تهران بدون حاشیه و در شرایط مناسب برای خانواده ها در ورزشگاه ها به ویژه مجموعه ورزشی آزادی امکان پذیر شد که جای قدردانی و تشکر دارد.
ورزشی **1828**1368

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزشگاه حضور زنان رياست جمهوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد