Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- نایب رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: مسابقات قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک دختران استان با قهرمانی تیم ارومیه و شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

صفیه کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور 31 ورزشکار در سه رده سنی نونهالان و نوجوانان و بزرگسالان به میزبانی خانه ژیمناستیک ارومیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در بخش تیمی ارومیه با مجموع 55.3 امتیاز مقام اول را کسب کرد، اشنویه الف با 47.33 امتیاز دوم شد و تیم اشنویه ب با 38.2 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
کریمی گفت: در بخش انفرادی نونهالان مبینا تقی پور از ارومیه اول، مهستی اسماعیل لو از ارومیه دوم و الهه احمدیان و سپیده قادرپور هر 2 نفر از اشنویه به مقام سوم مشترک رسیدند.
وی ادامه داد: در رده نونهالان سه نفره تیم های ارومیه، اشنویه ب و اشنویه الف اول تا سوم شدند و در پنج نفره نیز تیم های ارومیه اول، اشنویه ب و شوط دوم مشترک و اشنویه الف به مقام سوم رسیدند.
کریمی افزود: در رده سنی نوجوانان رها پور خضر از اشنویه، مهسا تیغ دار از ارومیه و زهرا اسماعیلی از ارومیه اول تا سوم شدند.
وی با اشاره به اینکه در بخش بزرگسالان تنها یک شرکت کننده حضور داشت، گفت: ملیسا نجف اشرفی یکی از قهرمانان کشوری این رشته بدون رقابت موفق به کسب 12.8 امتیاز در این مسابقات شد.
به گزارش ایرنا اعزام مرضیه علیزاده و فهیمه سید حبشی به کارگاه داوری آکروژیم در اصفهان از دیگر فعالیت این هیات در سال جاری است.
اعزام تیم ژیمناستیک دختران استان به مسابقات قهرمانی کشور و میزبانی مسابقات فرزندان کارکنان شرکت گاز ایران از دیگر برنامه های این هیات ورزشی در مرداد سال جاری است.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ايروبيك ژيمناستيك دختران آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر شطرنج در بخش مردان با حضور ۹ تیم از ۶ استان در سالن فدراسیون شطرنج برگزار شد که در پایان تیم قهرمان دنیای فلز گیلان با کسب ۱۱ امتیاز به مقام سوم رسید.
تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز قهرمان شد و تیم پیکار افکار لرستان با ۱۳ امتیاز مقام دوم را به دست آورد.
بازیکنان تیم قهرمان دنیای فلز گیلان در این مسابقات استاد فیده رضا مهدوی، آریا امیدی، رامتین طاووسی راد، سید علیرضا حسینی و رضا صادقی بودند.
مربیگری و سرپرستی تیم را هم مرتضی صادقی بر عهده داشت.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد