Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال فرانسه موفق شد با شکست کرواسی به مقام قهرمانی جام جهانی 2018 روسیه دست پیدا کند. آنها در این مسابقه با حساب 4-2 از پس حریف خود برآمدند.

خروس ها در حالی به این برد رسیدند که پیش از این در سه جام جهانی دیگر چنین نتیجه ای را دیده بودیم. در جام جهانی 30، اروگوئه با نتیجه 4-2 آرژانتین را از پیش رو برداشت؛ ایتالیا در جام 38 هم با این نتیجه از سد مجارستان گذشت و سپس در جام 66 نوبت به انگلیس رسید که آلمان غربی را با حساب 4-2 در هم بکوبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق بعد از 52 سال بار دیگر رخ داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جام جهانی 2018 تیم ملی کرواسی تیم ملی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از دست‌افزارهای سنگی نویافته کشف رود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در این نشست تخصصی که در موزه بزرگ خراسان برگزار شد، گفت: کشف رود، رودخانه‌ای تاریخی، اساطیری و باستان‌شناسی است که نویافته‌های عصر «پلئیستوسن» در امتداد این رودخانه کشف رود بخشی از تاریخ این سرزمین کهن را نمایان می‌کند.

احسان زهره‌وندی افزود: هم‌چنین با رونمایی از نخستین دست‌افزار‌های سنگی آشولی در شمال شرف فلات ایران دستاوردی مهم از تاریخ این استان و ایران در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی با اشاره به چالش‌های زیست محیطی پیرامون کشف رود گفت: با رونمایی از مطالعات باستان‌شناسی و نویافته‌های محدوده کشف رود اهمیت این رودخانه دوچندان شده و وظیفه همه دستگاه‌هایی اجرایی است که این میراث ارزشمند طبیعی و تاریخی را حفظ کنند.

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی افزود: ارائه دستاورد‌های پژوهشی جدید محوطه قادرآباد توس نیز اهمیت منطقه تاریخی توس در کنار کشف رود را نشان می‌دهد و امیدواریم با روشن شدن بخشی از تاریخی کهن این سرزمین توجه مسئولان و مردم به این منطقه تاریخی جلب شود.

دیگر خبرها

  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • رونمایی از دست‌افزارهای سنگی نویافته کشف رود
  • تصاویر قدیمی از مبارزات زنان فرانسه برای گرفتن حق رای (فیلم)