Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@00:46:36 GMT

سمنان| تجمع بزرگ عفاف و حجاب در گرمسار برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۵۵۲۶

سمنان| تجمع بزرگ عفاف و حجاب در گرمسار برگزار شد

تجمع و راهپیمایی بانوان گرمسار به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گرمسار برگزار شد. ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، تجمع و راهپیمایی بانوان گرمسار به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد.این مراسم با حضور گسترده بانوان گرمساری و بسیجی این شهرستان برگزار شد.

بانوان در این مراسم با پوشش کامل اسلامی حضور یافتند تا به هم نوعان خود نشان دهند حجاب محدودیت نیست؛ مصونیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بانوان در راهپیمایی خود با مشت‌های گره‌کرده شعار " مرگ بر آمریکا " و " مرگ بر اسرائیل " را سر دادند و با ذکر یا زهرا (س) گام‌های محکم و استوار خود را برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم برداشتند.

در حاشیه این مراسم به همت پایگاه نور الهدی مسجد جامع این شهرستان نیز نمایشگاه عفاف و حجاب با غرفه‌های مختلف فروش محصولات فرهنگی، پوشاک اسلامی و غرفه فرهنگی روح و ریحان برپا شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علیرضا آرامی امام‌جمعه گرمسار در این تجمع اظهار داشت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب یک ضرورت برای مقابله با دشمنان در جنگ فرهنگی است.

وی افزود: دشمنان درصدد حذف حجاب از کشورهای اسلامی هستند تا با این وسیله ریشه‌های انقلابی و اسلامی جوانان کشور را سست و پس‌ازآن در ایران نفوذ کنند.

امام‌جمعه گرمسار بیان کرد: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بانوان باید نسبت به تبیین و معرفی سیره زندگی حضرت زهرا (س) اقدامی مؤثر انجام دهیم.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اجرای این طرح برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف از ۲۵ فروردین در سراسر کشور از جمله در اماکن و معابر عمومی، واحد‌های صنفی و خودرو‌ها آغاز شده است.
سردار محمدرضا هاشمی فر با بیان اینکه اولویت اصلی پلیس، زیست عفیفانه و توجه به حفظ حرمت و حریم خانواده است افزود: نیرو‌های انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب نور، وظیفه دعوت مردم را به قانون مداری دارد، اگر هنجارشکن در مرحله اول که تذکر زبانی است، پذیرفت که هیچ، اما اگر بخواهد از قانون سرپیچی کند، اعمال قانون می‌شود.
بانوان شرکت کننده در این برنامه، تداوم اجرای طرح نور از سوی فراجا را خواستار شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد