Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - طرح‌هایی برای استفاده از گوگل داپلکس، که تاکنون به عنوان مشتری عمل می‌کرد، وجود دارد تا بتواند به طور کامل مراکز تماس را رباتیک کند.  
شرکت گوگل اخیرا طرح‌های خود برای رباتیک کردن مراکز تماس را اعلام کرده است.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از اینکوایرر، پایگاه خبری اینفورمیشین گزارش کرده که طرح‌هایی برای استفاده از گوگل داپلکس(سیستم هوش مصنوعی گوگل)، که تاکنون به عنوان مشتری عمل می‌کرد، وجود دارد تا بتواند به طور کامل مراکز تماس را رباتیک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
گفته شده که گوگل از همین ابتدا یک مشتری دارد: یک شرکت بیمه بزرگ که با انجام تست‌های معمول ولی ساده بر روی داپلکس به دنبال این است که ببیند چگونه می‌تواند از آن برای بهبود خدمات تماس تلفنی استفاده کند، تا مشتریان دیگر نیازی به سر و کار داشتن با اپراتورهای انسانی نداشته باشند.
 
البته گوگل در این حوزه تنها شرکت فعال نیست. آمازون، IBM، مایکروسافت و سیسکو همه در بازار عوامل اتوماتیک شده است و اگر بتوانند یک نسخه عامیانه از آزمون تورینگ را با موفقیت از سر بگذارند، در این صورت ممکن است بسیاری از تعاملات ما که ظاهرا با انسان‌ها هستند در واقع با اشباح دیجیتالی انجام شوند.
ضمن اینکه در جائی که از چنین سیستمی استفاده شود، سوددهی بسیاری برای ارائه دهندگان تکنولوژی وجود خواهد داشت.
 


گوگل داپلکس پیش از این کار خود در زمینه عملکرد مانند یک PA را با درجه قابل قبولی از صحت انجام داده است، و از این رو دلیلی وجود ندارد که حداقل برای کارهای ساده هم از عوامل انسانی استفاده شود.
اگر کار گره بخورد، سیستم می‌تواند تماس را به ناظر انسانیش ارجاع دهد.
 
داپلکس به یک اندازه موجب حیرت و ترس مشتریانی شده است که از ظهور ماشین‌ها می‌ترسند، ولی خیلی دوست دارند که محاوره یک انسان غیرواقعی با "گوگل اسیستنت" را ببینند.
گوگل قول داده است که وقتی این سیستم کاملا عملیاتی شود، اطمینان حاصل کند که داپلکس یک ربات را در ابتدای تماس شناسایی خواهد کرد.
 
بنظر کارشناسان باید ماند و دید که گفت‌وگوی یک داپلکس با داپلکس دیگر چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت...

     در این باره بیشتر بخوانید:
     - هوش مصنوعی چیست و چه کاربردهایی دارد؟


 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: هوش مصنوعی گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان برگزار شد و تیم‌های مدعی حاضر در فینال برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند.   در فینال بخش بانوان تیم ساره هژبر - فاطمه سرسنگی با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم نیکی ثابتی - نیکو شیرازی عبور کردند و قهرمان شدند. زوج نیکی ثابتی - نیکو شیرازی در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های یاسمن حیدری – شیرین سیدیان و غزاله آذر پرست - مارال چریکی مشترکا سوم شدند.   در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد - امیرعلی بنده نژاد با نتیجه ۵-۷ و ۲-۶ زوج سالار ریاحی و ملک محمدی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند. تیم ریاحی و ملک محمدی صاحب عنوان نایب قهرمانی شدند و تیم‌های مهدی بازگیر – علی رییسی و شهریار اهرزاد - مسعود پیروزی سوم شدند.   نخستین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی که ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان به مدت ۲ هفته برگزار شد با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.   سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان بود و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • رقیبی تازه برای گوگل؛ موتور جستجو ChatGPT احتمالاً این هفته معرفی می‌شود
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • استفاده از الگوهای نامناسب تربیتی سبب تصرف مغزها می‌شود
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز