Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@18:10:38 GMT

آتش سوزی در بازار بزرگ تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۵۵۵۰

آتش سوزی در بازار بزرگ تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع آتش سوزی در بازار بزرگ تهران خبر داد و گفت: این حادثه تلفاتی نداشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، جلال ملکی، افزود: ساعت ۱۷:۴۰ بعدازظهر امروز یک مورد آتش سوزی در بازار بزرگ تهران به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داه شد. بلافاصله ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در کمتر از ۲ دقیقه آتش نشانان حاضر شدند. در یک ساختمان ۲ طبقه قدیمی که کاربری تجاری داشته ۱۰۰ متر از سقف دچار سوختگی شده بود و آتش به سرعت در حال سرایت به ساختمانهای مجاور شد. آتش نشانان به سرعت حریق را مهار کردند و از نفوذ آتش به دیگر ساختمانها و مغازه های زیرین جلوگیری شد. مورد تلفات نداشتیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی هشدار داد: آتش در سقفهای انبارهای شیروانی از مواردی است به بسیار به وقع می پیوندد و به دلیل چوبی بودن به سرعت به اطراف منتقل می شود. توصیه می شود این سقفها قبل از وقوع حادثه مقاوم سازی، تعویض و ایمن سازی شود.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی بازار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

کد خبر 6088763

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد