Web Analytics Made Easy - Statcounter

این رقابت ها به مدت 6 روز با حضور تیم های یزد الیور ، اسکواش نوین یزد ، دبیری تبریز ، ملوان نیروی دریایی ، مناطق نفت خیز جنوب ، دکتر علی جعفری گیلان ، اراک اسکواش و کیش اسکواش برگزار شد.
این مسابقه ها به صورت رفت و برگشت در چهار هفته به میزبانی استان ‎های یزد، تهران، گیلان و یزد برگزار و به تیم های اول تا سوم کاپ ، مدال ، حکم و جوایزی تقدیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در بخش بانوان نیز این مسابقه ها با حضور تیم های اراک اسکواش ، دبیری تبریز ، ماتریس یزد ، شرکت ال. ام. ال اصفهان و ندای سلامتی و شادمانی گلستان به صورت رفت و برگشت در سه هفته در استان ‎‎های گلستان، تهران و یزد برگزار شد و در نهایت تیم‎‎های ندای سلامتی و شادمانی گلستان، ام. ال. ام تایتان اصفهان و ماتریس یزد در رده‎‎ های اول تا سوم قرار گرفتند.
از استان یزد 2 تیم اسکواش مردان و یک تیم بانوان در لیگ برتر کشور بازی می کنند و هم اکنون 100 نفر هم در این رشته فعالیت دارند.
استان یزد با یک میلیون و 138هزار نفرجمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بازی رفت و برگشت لیگ برتر مردان یزد جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر