Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@01:27:08 GMT

«پسرخوب» هالیوود نامزد اسکار ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۵۷۳۵

«پسرخوب» هالیوود نامزد اسکار ۲۰۱۸

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، تیموتی شلمی بازیگر جوان و در عین حال بسیار موفق سینمای هالیوود با فیلم جدیدی با نام "پسر خوب" به سینماهای جهان باز خواهد گشت.

شلمی در سال ۲۰۱۷ با بازی در فیلم‌های "لیدی برد" اولین تجربه کارگردانی گرتا گرویگ، "متخاصمان" از اسکات کوپر و نهایتاً با بازی در نقش اول فیلم لوکا گوادانینو به اسم "مرا با نامت صداکن" توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بازی در فیلم گوادانینو او تحسین منتقدین و اصحاب رسانه را برانگیخت و نامزد جایزه‌های اسکار ،گلدن گلاب، اتحادیه بازیگران سینما، بفتا و انتخاب منتقدین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

فیلم سینمایی "پسر خوب" به کارگردانی "فیلیکس ون گرینینگن" 12 اکتبر سال 2018 اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز خواهد کرد.

ماجرای این فیلم درباره پسری به نام نیک با بازی "تیموتی شلمی" است که به مواد مخدر اعتیاد داشته و ترک کرده و حالا پدرش با بازی "استیو کارل" چشم امیدش به او باز شده و میخواهد در ادامه زندگی همراهی اش کند.

علاوه بر استیو کارل و تیموتی شلمی، بازیگرانی همچون مورا تیرنی، ایمی رایان، تیموتی هاتون و کیتلین دیور در فیلم سینمایی "پسر خوب" به ایفای نقش پرداخته اند.

501

شلمی پسر خوب لیدی برد اسکار

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پسر خوب لیدی برد اسکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی

به گزارش قدس آنلاین به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.
مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • این خبرها را از دست ندهید
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود