Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای نشاط و تحرک بیشتر، متوسط سن اعضای کابینه با جوان گرایی پایین بیاورد.

مصطفی کواکبیان عصر یکشنبه در حاشیه مراسم ترحیم محمد بسته نگار در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره ترمیم اعضای اقتصادی کابینه دولت اظهارداشت: «یک بار تعبیر فوتبالی کردم و گفتم فوروارد و هافبک تیم را عوض کنید؛ شما مربی تیم ملی سیاست هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی ادامه داد: «من تا اینجا احساسم این نیست که دولت می‌‌‌خواهد تغییری دهد؛ اگر ببینیم هیچ تغییری ایجاد نشده، احتمالا باید دست به کار شویم.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: معتقدم بعد از تعطیلات مجلس، دولت تغییراتی در کابینه ایجاد کند؛ در غیر این صورت مردم از ما توقع دارند.

محمد بسته نگار در 18 تیر1397 به دنبال چند سال تحمل بیماری کلیوی فوت کرد. وی در سال ۱۳۵۰ با طاهره طالقانی، دختر مرحوم آیت الله سیدمحمود طالقانی ازدواج کرد.

از بسته نگار آثاری در زمینه‌های سیاسی و اجتماعی از جمله «اندیشه‌های اجتماعی - سیاسی مهندس مهدی بازرگان» و «مناره‌ای در کویر: مجموعه مقالات آیت‌الله طالقانی» به یادگار مانده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 مجلس شورای اسلامی مصطفی کواکبیان کابینه دولت تغییر در کابینه دولت جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد

به نقل از شبکه الجزیره، با انتخاب نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین، دولت نوزدهم در فلسطین آغاز به کار کرد.

«محمد مصطفی» امروز پنجشنبه به عنوان نخست وزیر جدید دولت تشکیلات خودگردان فلسطین انتخاب شد.

مصطفی پس از این انتصاب، ترکیب وزرا کابینه تشکیلات خودگردان را که شامل ۲۲ وزیر بود، به «محمود عباس» رییس تشکیلات خودگردان ارائه کرد.

محمد مصطفی نخست وزیر جدید فلسطین، قرار است سمت وزیر خارجه این تشکیلات را نیز بر عهده داشته باشد.

محمود عباس ضمن ابراز اعتماد به کابینه پیشنهادی از سوی مصطفی، با صدور فرمانی تصویب تشکیل دولت جدید فلسطین را اعلام کرد.

محمد مصطفی اواخر اسفند از سوی محمود عباس مامور تشکیل کابینه فلسطین شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه بیشتر مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • استعفای دو عضو کابینه دولت انگلیس
  • درخواست یکصد فعال سیاسی، فرهنگی و روزنامه‌نگار لرستانی: کمیته‌ی حقیقت‌یاب برای ‌مرگ «پرستو بخشی» پزشک جوان اعزام کنید! + متن نامه و اسامی امضاکنندگان