Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور ایران در پاسخ به گزارش وزیر ورزش و جوانان درباره حضور خانواده‌ها در استادیوم آزادی و تماشای بازی‌های ایران در جام جهانی گفت: «این حضور به نحو مناسب و با همکاری وزارت کشور ادامه یابد».

به گزارش اقتصادآنلاین، در بخشی از گزارش مسعود سلطانی‌فر  به رییس جمهور آمده است: 

برای اولین بار پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خانواده‌ها برای تماشای  دیدار تیم ملی فوتبال ایران با رقبای خود در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ روسیه از طریق نمایشگر بزرگ با حفظ شئونات و رعایت ارزش‌های اسلامی در ورزشگاه آزادی حضور یافتند و این امر نه تنها با استقبال گسترده‌ای مواجه گردید، بلکه با ایجاد فضای شور و نشاط در میان جوانان و خانواده‌ها، بازتاب اجتماعی بسیار مناسبی نیز در داخل و خارج از کشور در بر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گزارش وزیر ورزش و جوانان به دکتر روحانی آمده است: این امر مهم با حمایت‌های حضرتعالی و زحمات دکتر واعظی ریاست محترم دفتر رییس جمهور، وزیر محترم کشور، وزیر محترم اطلاعات، فرماندهی و پرسنل محترم نیروی انتظامی و استاندار محترم تهران و سایر دست اندرکاران بدون حاشیه و مطلوب خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها به ویژه مجموعه ورزشی آزادی امکان پذیر شد و صمیمانه از همه قدردانی و تشکر می‌کنم.

بنابراین گزارش،  روحانی در پاسخ نامه دکتر سلطانی‌فر نوشت:

"این حضور به نحو مناسب و با همکاری وزارت کشور ادامه یابد."

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی رییس جمهور مسعود سلطانی فر حضور زنان در ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر نفت: پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود

وزیر نفت از افتتاح پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور با حضور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش ایسنا، جواد اوجی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: تا دو ماه آینده یک کارخانه در غرب کشور با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود تا شاهد جمع‌آوری گازهای مشعل از میادین نفتی غرب کشور باشیم.

وی خاظرنشان کرد: این گازها در این پالایشگاه تصفیه می‌شود و خوراک پتروشیمی‌ها از این پالایشگاه تأمین خواهد شد.

مشکلی در تأمین بنزین سفرهای نوروزی وجود ندارد

وزیر نفت اعلام کرد: در آخرین روز سال گذشته شاهد مصرف ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین بودیم؛ این روزها مصرف بنزین بالاست و مشکل عدم تأمین نداشتیم و تأمین انجام می‌شود.

ادامه دارد ...
 

دیگر خبرها

  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • تاکید رییسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • وزیر نفت: پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی/ ورود همچنان ادامه دارد
  • نامه نگاری پروانه فروهر و مصدق به مناسبت سال نو
  • رییسی: تسهیل، تسریع و تکریم مردم، وظیفه همه مدیران کشور است
  • رئیس‌جمهور: یکی از زمینه‌های قرب الی‌الله خدمت به مردم است/ حرکت جهادی با نگاه به حل مساله، باید در اولویت همه دستگاه‌ها باشد/ سیاست داخلی و سیاست خارجی دوبال برای کمک به جهش تولید هستند
  • رئیسی: نشاط سیاسی لازم است، اما نزاع سیاسی هرگز
  • نامه نگاری پروانه فروهر و دکتر مصدق به مناسبت سال نو (عکس)