Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مسوول کمیته اجرایی و مسابقات هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: در 2 دیدار باقی مانده از هفته دوم مسابقات لیگ برتر استان که در شهرهای بوکان و اشنویه برگزار شد، یک پیروزی و یک تساوی به دست آمد.

ابراهیم بهجت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دیدارهای عصر روز یکشنبه /24 تیر ماه/ تیم کشاورز بوکان با نتیجه 2 بر یک میهمان خود هیات فوتبال شوط را بدرقه کرد و دیدار تیم های نشاط اشنویه و پرسپولیس حاجی خوش مهاباد پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی 2 بر 2 رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با پایان یافتن دیدارهای هفته دوم، تیم 90 ارومیه با کسب 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.
بهجت گفت: جمعه گذشته نیز با برگزاری سه دیدار از رقابت های هفته دوم لیگ برتر استان، تیم های 90 ارومیه، شهرداری گوگ تپه مهاباد و فرهنگ سرای جوان ارومیه در مقابل حریفان به برتری رسیدند.
به گزارش ایرنا رقابت های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی با حضور 10 تیم و انجام پنج دیدار از 15 تیر ماه جاری در شهرهای مختلف استان آغاز شده است.
در هفته نخست این مسابقات شهرهای ارومیه، سلماس، شاهین دژ، مهاباد و پیرانشهر میزبان رقابت ها بودند که تیم های کشاورز بوکان، پرسپولیس حاجی خوش مهاباد، هیات فوتبال شوط و 90 ارومیه پیروز از میدان خارج شدند.
به گزارش ایرنا، 2 تیم برتر سهمیه حضور در لیگ دسته 3 باشگاه های کشور را کسب می کنند.
سال گذشته در جریان مسابقات لیگ برتر قهرمانی آذربایجان غربی تیم کاویان نقده با 40، پرسپولیس حاجی خوش مهاباد با 38 و شهرداری ارومیه با 37 امتیاز رده های اول تا سوم را از آن خود کردند.
تیم های تالار متین خوی و شهرداری محمدیار نیز با قرار گرفتن در رده های نهم و دهم راهی لیگ فوتبال دسته یک استان شدند.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌‌غربی از رهاسازی مجدد آب یک سد برای تأمین حق‌آبه دریاچه ارومیه خبر داد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: این مرحله از رهاسازی در فاز اول از محل سد سیلوه از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی سیب رهاسازی می‌شود.

رستگاری گفت: در فاز اول ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در فاز دوم پنج متر مکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپر آباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ متر مکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه‌های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

وی گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان