Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، غلامرضا شریعتی ظهر امروز یکشنبه در حاشیه نشست بررسی مشکلات اجرای فاز دوم پالایشگاه آبادان اظهار کرد: قریب به یکسال و نیم است که عملیات اجرایی ساخت فاز دوم پالایشگاه آبادان فعال شده و هم اکنون هزار و 450 نفر در این طرح مشغول به کار هستند و حدود 1200 نفر از این تعداد پرسنل بومی هستند و تاکید ما بر اشتغال بومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این نشست با حضور علیرضا صادق‌آبادی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و فرماندار آبادان برای بررسی مشکلات در حوزه واردات کالاها و ماشین آلات از گمرک صورت گرفت که خوشبختانه این موارد برطرف شدند همچنین خواسته هایی از مدیریت استان و شهرستان و منطقه آزاد داشتند که صورتجلسه و توافق شد.

شریعتی افزود: امیدوارم انشاء الله کار با سرعت پیشرفت داشته باشد؛ از جمله مواردی که در جریان این جلسه حل شد مربوط به توقف 150 تریلر تجهیزات در گمرک است که به زودی ترخیص خواهد شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همچنین مقرر شد کنسرسیومی که مدیریت اجرایی فاز دو را به عهده دارد بیمارستان نفت را تکمیل کند؛ کار ساخت این بیمارستان به دلیل کمبود منابع مالی متوقف شده و کنسرسیوم پذیرفت این بیمارستان را به عنوان مسئولیت اجتماعی و خدمت به مردم عزیز آبادان و خرمشهر تکمیل و تجهیز کند و به بهره‌برداری برساند و انتظار داریم بیمارستان نفت در آینده نزدیک افتتاح شود.

حضور در واحدهای عملیاتی پالایشگاه و طرح الحاقی فاز ۳ از دیگر برنامه های این نشست و بازدید یکروزه بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند استاندار خوزستان آبادان و خرمشهر فاز دو پالایشگاه آبادان بیمارستان نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ۱۴۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی لرستان در برابر بیماری قارچی زنگ زرد

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تاکنون کار مبارزه با علف‌های هرز در سطح ۱۴۵ هزار هکتار گندم و ۶۰ هزار هکتار انجام شده است و ۱۸ هزار هکتار زمین از نظر آفت سن و ۱۴۵۰ هکتار از حیث بیماری قارچی زنگ زرد، پاکسازی شد.

کامران پیرزادی در حاشیه بازدید از مزارع تحت کشت خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل داشت شبکه‌های مراقبت ما با توجه به اهمیت اقدامات و مبارزات به موقع، در حال رصد و پایش عوامل خسارت‌زا در سطح اراضی کشاورزی استان هستند.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی لرستان تشریح کرد: بیماری قارچی زنگ زرد یک بیماری سرمادوست است که در اثر رطوبت و دمای پایین، مزارع گندم را مورد حمله قرار می‌دهد و نیاز است به محض مشاهده علائم برای جلوگیری از اپیدمی بیماری از سموم توصیه شده سازمان حفظ نباتات استفاده شود.

وی گفت: عوامل اجرایی با در نظر گرفتن اینکه براساس آمار سازمان جهانی فائو، عوامل خسارت زا می‌توانند ۴۰ درصد به محصولات تولیدی آسیب بزنند، در ۶۹ شبکه‌ی مراقبت و با ۴۱۸ نفر کار پایش مزارع استان را انجام می‌دهند.

پیرزادی افزود: کار تشخیص به موقع بیماری‌ها، آفات، علف‌های هرز و همچنین اعلام زمان صحیح مبارزه با آن‌ها وتوسعه سمپاشی و معرفی نوع سمومی که باید در زمان مشخص استفاده شود را اطلاع رسانی می‌کنیم.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی لرستان ابراز خرسندی کرد: بنابر توصیه‌های صورت گرفته به کشاورزان تاکنون هیچ خسارتی از بیماری زنگ زرد نداشتیم چرا که با دیدن اولین بوته قارچی آن را گزارش می‌دهند تا سریعاً سمپاشی صورت بگیرد.

پیرزادی تصریح کرد: در مزرعه تحقیقاتی سراب نیلوفر از طرف مرکز تحقیقات ارقام جدید کاشته می‌شود تا آن‌ها را از لحاظ عملکرد و مقاومت نسبت به بیماری‌ها بررسی و با توجه به پایداری جهت کاشت در سطح مزارع استان به کشاورزان توصیه شوند.

به گزارش ایمنا؛ روز سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین ماه، دکتر سعیده نوربخش، کارشناس حفظ نباتات و مهندس علیرضا طولابی، کارشناس دفتر گندم معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی به منظور بررسی و پایش اقدامات سازمان جهاد کشاورزی در زمینه مبارزه با آفت‌ها از اراضی تحت کشت روستاهای سراب نیلوفر و مدبه خرم‌آباد بازدید به عمل آوردند.

کد خبر 745284

دیگر خبرها

  • پاکسازی ۱۴۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی لرستان در برابر بیماری قارچی زنگ زرد
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است
  • فراخوان شناسایی کارگزار تخصصی برای ایجاد کنسرسیوم کاهش آلایندگی یک نیروگاه
  • ۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آبادان
  • تلاش‌ها برای تکمیل بیمارستان‌های گیلان
  • حضور ۱۴۵۰ زائر بالای ۸۰ سال در حج ۱۴۰۳ / زائران دیالیزی به حج مشرف نمی‌شوند
  • توجه ویژه طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» به تکمیل زنجیره ارزش محصولات کمک می‌کند
  • پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی بیمارستان ملکشاهی