Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم بهجت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دیدارهای عصر روز یکشنبه /24 تیر ماه/ تیم کشاورز بوکان با نتیجه 2 بر یک میهمان خود هیات فوتبال شوط را بدرقه کرد و دیدار تیم های نشاط اشنویه و پرسپولیس حاجی خوش مهاباد پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی 2 بر 2 رسید.
وی بیان کرد: با پایان یافتن دیدارهای هفته دوم، تیم 90 ارومیه با کسب 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهجت گفت: جمعه گذشته نیز با برگزاری سه دیدار از رقابت های هفته دوم لیگ برتر استان، تیم های 90 ارومیه، شهرداری گوگ تپه مهاباد و فرهنگ سرای جوان ارومیه در مقابل حریفان به برتری رسیدند.
به گزارش ایرنا رقابت های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی با حضور 10 تیم و انجام پنج دیدار از 15 تیر ماه جاری در شهرهای مختلف استان آغاز شده است.
در هفته نخست این مسابقات شهرهای ارومیه، سلماس، شاهین دژ، مهاباد و پیرانشهر میزبان رقابت ها بودند که تیم های کشاورز بوکان، پرسپولیس حاجی خوش مهاباد، هیات فوتبال شوط و 90 ارومیه پیروز از میدان خارج شدند.
به گزارش ایرنا، 2 تیم برتر سهمیه حضور در لیگ دسته 3 باشگاه های کشور را کسب می کنند.
سال گذشته در جریان مسابقات لیگ برتر قهرمانی آذربایجان غربی تیم کاویان نقده با 40، پرسپولیس حاجی خوش مهاباد با 38 و شهرداری ارومیه با 37 امتیاز رده های اول تا سوم را از آن خود کردند.
تیم های تالار متین خوی و شهرداری محمدیار نیز با قرار گرفتن در رده های نهم و دهم راهی لیگ فوتبال دسته یک استان شدند.
7156/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی پرسپولیس رقابت های لیگ برتر شهرداری لیگ برتر فوتبال جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان ‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس