Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال جهان - مراسم اهدای جام بیست و یکم بدون ممیزی روی آنتن رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ابتدای دیدار فینال جام جهانی و لحظه ای که جام قهرمانی وارد زمین شد، تقریبا به طور کامل با ممیزی رسانه ملی حذف شدند. اتفاقی که باعث شد عادل فردوسی‌پور از مدیران تلویزیون که مهمان پشت صحنه آخرین قسمت برنامه اش بودند درخواست کند که اجازه پخش این تصاویر را بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اجازه ای که به نظر می رسد بالاخره در پایان دیدار و در مراسم اهدای جام قهرمانی به مسوولان پخش شبکه سه رسید. وقتی کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی تقریبا تمام بازیکنان دو تیم و حتی رئیس جمهور فرانسه را بغل گرفت و به بازیکنان کرواسی دلداری داد و به بازیکنان فرانسه تبریک گفت. اتفاقی که باعث شد تا رسانه ملی بعد از یکی دو بار که صحنه را ممیزی کرد، دیگر از خیر سانسور گذاشت و بقیه تصاویر را بدون ممیزی روی آنتن فرستاد. عادل فردوسی پور هم در پایان برنامه اش در تشکر جانانه ای گفت: از دوستان پخش ممنونم برای اینکه مراسم اهدای جام را کامل پخش کردند. رئیس جمهور کرواسی در مراسم اهدای جام نه تنها با همه دست داد، بلکه همه را بغل کرد. دوستان پخش یکی دو صحنه سعی کردند این تصاویر را حذف کنند ولی دیدند همه تصاویر از بین می رود و از خیرش گذشتند. 

 

41258

کلید واژه‌ها : جام جهانی 2018 - عادل فردوسی‌ پور - جام جهانی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جام جهانی 2018 عادل فردوسی پور جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جدید فردوسی پور و علی دایی در یک جشن ؛ عجب تیپی هم زدند !

به گزارش پارس نیوز ، تصویری از عادل فردوسی‌پور در کنار علی دایی و همسرش در یک مراسم نسبتا خصوصی منتشر شده است.

  دایی و همسرش به دعوت یکی از دوستان به این مراسم دعوت شدند که فردوسی‌پور هم در آن‌جا حضور داشت و با یکدیگر عکس یادگاری گفتند.

   

دیگر خبرها

  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • عکس جدید فردوسی پور و علی دایی در یک جشن ؛ عجب تیپی هم زدند !
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • عکسی خاص از علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی پور (عکس)
  • امضای پیراهن های نوستالژیک توسط عادل فردوسی پور / فیلم
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری با عادل فردوسی‌پور
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری کنار عادل فردوسی‌پور
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی