Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگ‌های قیمتی عصر یکشنبه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در کنار پل تاریخی شهرستان گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در فضایی افزون بر 8هزار و 500 مترمربع برپا شده و تا 29 تیرماه جای برقرار خواهد بود.
در این نمایشگاه مشارکت‌کنندگانی از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی، فارس، سمنان، هرمزگان و اردبیل آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ماشین‌سازی و ابزارآلات، مصنوعات طلا، جواهر و نقره، سنگ‌های تزئینی و تجهیزات و صنایع وابسته به نمایش گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگ‌های قیمتی اصفهان، حضور مستقیم 10 شرکت ایتالیایی است که در فضایی بالغ بر 120 مترمربع محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.
همچنین مراکز علمی و آموزشی مرتبط نیز در این نمایشگاه حضور دارند و باعث افزایش مرتبه علمی نمایشگاه طلای اصفهان شده‌اند.
آشنایی تولیدکنندگان، صادرکنندگان و ارائه ‌دهندگان خدمات با محصولات، ماشین‌آلات، تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین در صنعت طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی، معرفی محصولات تولیدی و فناوری‌های داخلی، دسترسی به سلایق مصرف کنندگان داخلی و خارجی و ایجاد رقابت در تولید، صادرات و خدمات، آشنایی با چرخه صنعت طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی بخشی از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.
ایران یکی ازخاستگاه‌های اصلی صنعت طلا و جواهر جهان بشمار می‌رود و در این میان، اصفهان، عنوان پایتخت طلای ایران را به خود اختصاص داده است .
توجه به مقوله نام تجاری، طراحی و سبک ایرانی، بازارسنجی و بازارسازی، ازجمله موضوعاتی است که در این نمایشگاه موردتوجه قرار گرفته است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان اصفهان در نشست خبری پیش از آغاز این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه بستری برای رونق و تحولات اقتصادی است که در هر شرایطی باید آن را حمایت کرد .
'هوشنگ شیشه بران' افزود: البته مشکلات اقتصادی بسیاری وجود دارد اما مختص به کشور ما نیست و بیشتر نقاط جهان را در بر گرفته است.
وی اضافه کرد: صنعت طلای اصفهان با یکهزار و 300 واحد تولیدی هم اکنون با حداقل ظرفیت و توان فعالیت می کند .
رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود، تاکید کرد: مالیات بر ارزش افزوده باید بر اجرت اعمال شود زیرا گرفتن مالیات از مواد اولیه راه را برای قاجاق و استفاده از راههای غیرقانونی باز می کند.
ت/ 7153 / 1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نمايشگاه بين المللي دانشگاه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)

ایسنا/اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که استان اردبیل هم در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

غرفه استان اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل هم در سالن شماره ۳۵ مرکز نمایشگاه‌ها میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس