Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی عصر یکشنبه در نشست رفع موانع تولید شهرستان بروجن با اشاره به اینکه چهارمحال وبختیاری رتبه سوم پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر راکسب کرد، اظهار داشت: این استان در پرداخت تسهیلات فراگیر عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی بیان کرد: عملکرد این استان در پرداخت اشتغال روستایی بسیار خوب نبوده است و باید تلاش شود که جذب تسهیلات اشتغال روستایی در این استان مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حل مشکلات واحدهای تولیدی از مهمترین اهداف دولت است.

وی بیان کرد: دولت با تمام توان به دنبال رونق بخش تولید است و از تمام  ظرفیت ها برای حل مشکلات تولیدی چهارمحال و بختیاری استفاده می کند.

دشمن اقتصاد کشور را هدف قرار داده است

استاندار چهارمحال و بختیاری در بخشی از سخنان خود به فشارهای اقتصادی دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن اقتصاد کشور را هدف قرار گرفته است و به دنبال نا امید کردم مردم از آینده است.

وی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی زمینه ساز شکست دشمن در تمام توطئه ها است، بیان کرد: باید با حفظ وحدت وهمدلی در مسیر حل مشکلات گام برداشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: شهرستان بروجن یکی از شهرستان های پر ظرفیت در استان است که بخش قابل توجهی از واحد های صنعتی بزرگ استان در این شهرستان قرار دارد.

وی بیان کرد: بخش قابل توجهی از اشتغال شهرستان بروجن در بخش صنعت است و باید تلاش کرد که این اشتغال حفظ شود.

ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری با تمام توان در سالجاری پیگیری می شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه واحد های تولیدی در خط مقدم جنگ اقتصادی دشمن است، بیان کرد: حل مشکلات واحد های تولیدی مهمترین دغدغه دولت است.

وی تاکید کرد: باید با تمام توان در مسیر افزایش تولید واحد های صنعتی حرکت کرد تا اشتغال افزایش یابد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری با تمام توان در سالجاری پیگیری می شود تا نرخ بیکاری در این استان کاهش یابد.

کد خبر 4347815

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی شهرکرد بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج آتش سوزی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن غربا بعد از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه این سازمان تمام ظرفیت‌های خود را برای توانمند سازی و رونق اقتصادی خانوارهای تحت پوشش به کار بسته است، ابراز داشت: یکی از مهمترین اقدامات برای خودکفایی مددجویان توجه به مشاغل خانگی با ایجاد درآمد پایدار برای افراد تحت پوشش است.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته ۱۱۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی شهرستان پرداخت شد، افزود: مددجویان بین ۱۸ تا ۶۰ سال فاقد شغل دولتی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس سازمان بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه تسهیلات اشتغال چهار درصدی این مددجویان دریافت کردند، ابراز داشت: دریافت این تسهیلات مانع برای پرداخت مستمری مددجویان نیست.

غربا ضمن بیان اینکه ۸۱ مددجو از این تسهیلات بهره بردند، تصریح کرد: محل پرداخت این تسهیلات از منابع سه و چهار تبصره ۱۸ بوده است.

وی بابیان اینکه سال گذشته صد درصد اعتبارات اشتغال بهزیستی شاهرود جذب شده است، افزود: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف دامداری، کشاورزی و مشاغل خانگی به کار گرفته شدند.

کد خبر 6085462

دیگر خبرها

  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول کشور در عملکرد محیط طبیعی و تالاب‌ها را کسب کرد
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • ۴۰۰بدهی میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد