Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@21:18:02 GMT

اتفاقی در تلویزیون ایران که همه را غافلگیر کرد! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۵۹۸۲

اتفاقی در تلویزیون ایران که همه را غافلگیر کرد! +عکس

مراسم اهدای جام جهانی روسیه با حضور رئیس جمهور کرواسی و در آغوش کشیدن بازیکنان تیم ملی این کشور همراه بود.

خبرگزاری مهر: دیدار فینال بیست و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه بین تیم‌های فرانسه و کرواسی در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو برگزار شد که در پایان فرانسه به برتری ۴ بر ۲ دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماریو مانژوکیچ (۱۹- گل به خودی)، گریزمان (۳۸- پنالتی)، پل پوگبا (۵۹) و امباپه (۶۵) برای فرانسه و ایوان پرشیچ (۲۸) و مانژوکیچ (۶۸) برای کرواسی گلزنی کردند.

 

پس از این دیدار و در فاصله چند دقیقه‌ای مراسم اهدا جام با حضور مسئولان رده بالای فیفا و روسای جمهور دو کشور برگزار شد. حاشیه‌های این مراسم را می‌خوانید:

* کیلیان امباپه به عنوان بهترین بازیکن جوان این رقابت‌ها انتخاب شد.

* لوکا مودریچ کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شد و توپ طلای رقابت‌ها را دریافت کرد.

* روسای جمهور فرانسه، کرواسی و روسیه همراه با اینفانتینو و فلیپ لام کاپیتان سابق تیم ملی آلمان بر روی سکوی قهرمانی حاضر شدند و به برندگان جام تبریک گفتند.

* بازیکنان کرواسی در حالی مدال‌های نقره خود را دریافت کردند که بازیکنان و کادرفنی تیم ملی فرانسه برای آن‌ها راهرویی را تشکیل دادند و آن‌ها را تشویق کردند.

* بارش باران در هنگام اهدای مدال‌ها و جام قهرمانی آغاز شد که باعث غافلگیری شد.

* بازیکنان تیم ملی فوتبال کرواسی در حالی مدال‌های خود را دریافت کردند که رئیس جمهور کشورشان به آن‌ها تبریک ویژه گفت و آن‌ها را در آغوش کشید.

* شدت باران سبب شد تا تیم حفاظت از شحصیت‌های سیاسی و ورزشی چتر‌هایی را باز کنند تا مانع از خیس شدن آن‌ها شوند.

* هوگو لوریس و دیدیه دشان، کاپیتان و سرمربی تیم ملی فرانسه در حالی مدال‌های طلای خود را از اینفانتینو و ولادیمیر پوتین دریافت کردند که امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه برای دقایقی آن‌ها را در آغوش کشید و به آن‌ها تبریک گفت.

* هوگو لوریس کاپیتان و دروازه بان فرانسه جام زرین جهانی را از رئیس فیفا دریافت کرد تا بالای سر ببرد.

* دستکش طلایی رقابت‌های جام جهانی روسیه به تیبو کورتوا دروازه بان تیم ملی بلژیک رسید که نقش بسزایی در سومی تیمش در این رقابت‌ها داشت.

* پخش تصاویری که رئیس جمهور زن کرواسی بازیکنان این تیم را در آغوش گرفت از تلویزیون ایران هم باعث غافلگیری شد به گونه‌ای که فردوسی پور پس از پخش این تصاویر از مسئولان پخش تشکر کرد!

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003XhJ

منبع: فردا

کلیدواژه: فینال جام جهانی رئیس جمهور کرواسی بازیکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اعلام اسامی فینالیست‌های بخش‌های مختلف فستیوال MENA Games Industry Awards ۲۰۲۴، دو بازی «امپراتور‌های قلابی» از استودیو «پرشالند» و «پسرخوانده» از استودیو «پاییزان» نامزد دریافت جایزه از این فستیوال شدند.

بازی پسرخوانده از تولیدات استودیو پاییزان در بخش «بومی‌سازی» نامزد دریافت جایزه شده است. نکته جالب و هیجان انگیز اینکه بازی پسرخوانده در این بخش باید با بازی مطرح  Assassin's Creed Mirage از تولیدات یوبیسافت، برای کسب جایزه نخست این بخش رقابت کند.

در این بخش این جایزه به استودیو‌هایی اعطا می‌شود که سال گذشته بازی‌هایی را در زمینه‌های بومی‌سازی پشتیبانی کرده‌اند. همچنین تضمین می‌کنند که هم نسخه‌های جدید و هم به‌روزرسانی‌های جدید با کمترین مشکلات ممکن منتشر شوند و به‌طور مناسب برای بازار‌های هدف MENA بومی‌سازی شوند.

اما دیگر بازی ایرانی کاندید دریافت جایزه از این فستیوال یعنی امپراتور‌های قلابی ساخته مهرداد رضایی در استودیو پرشالند، در بخش مهم «بازی سال منا» نامزد دریافت جایزه شده است. رقابت در این بخش نیز با توجه به دیگر بازی‌های نامزد دریافت جایزه، بسیار سخت و تنگاتنگ خواهد بود.

جایزه این بخش بر اساس خلاقیت، مکانیک بازی، دستاورد‌های فنی، هنری و شنیداری، نوآوری، درگیر شدن با مخاطب و موفقیت‌های انتقادی و تجاری به بازی برگزیده اعطا می‌شود.

اعلام اسم بازی امپراتور‌های قلابی در فهرست نامزد‌های بازی سال فستیوال منا در حالی اتفاق افتاده است که این بازی به تازگی جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت از فستیوال «گیم کانکشن» آمریکا را کسب کرده است.

فهرست نهایی متخبان این فستیوال توسط هیئت داوری متشکل از بیش از ۸۰ متخصص صنعت بازی در حال رای‌گیری است و برندگان در روز پنج‌شنبه ۲ می (۱۳ اردیبهشت)، به عنوان بخشی از اجلاس گیم اکسپو دبی ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ پیگیری برای دریافت کامل حقابه ایران ادامه دارد
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود