Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-19@05:43:12 GMT

دانلود؛ مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی فرانسه در جام جهانی 2018

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۵۹۹۷

‍‍‍‍‍‍

دانلود (101.2MB)

طرفداری- تیم ملی فوتبال فرانسه موفق شد با کسب پیروزی 4 بر 2 مقابل کرواسی در فینال رقابت های جام جهانی روسیه، عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص دهد. این دومین قهرمانی خروس ها در رقابت های جام جهانی محسوب می شود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیا: سربازان ناتو در اوکراین جنگ جهانی سوم را آغاز کنند

آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه ایتالیا گفت: استقرار نیرو‌های بلوک ناتو به سرکردگی آمریکا در میدان‌های نبرد اوکراین ممکن است منجر به یک درگیری جهانی و در واقع جنگ جهانی سوم شود. او هرگونه استقرار احتمالی نیرو‌های کشورش به نحوی برای حمایت از نبرد کی‌یف را رد کرده است.

تاجانی در حاشیه نمایشگاه LetExpo در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضور نیرو‌های ناتو در اوکراین گفت که با این ایده مخالف است.

او گفت: من فکر می‌کنم که ناتو نباید وارد اوکراین شود. این یک اشتباه خواهد بود. ما باید به اوکراین برای دفاع از خود کمک کنیم، اما ورود به این کشور برای جنگ با روسیه به معنای آغاز جنگ جهانی سوم است.

تاجانی هرگونه احتمال حضور نیرو‌های ایتالیایی در اوکراین را رد کرد. او در پاسخ به سوالی درباره اعزام نیرو‌های دیگر کشور‌های ناتو برای حمایت از کی یف در مبارزه با مسکو، به ویژه فرانسه، گفت که امیدوار است «این اتفاق نیفتد».

اظهارات تاجانی پس از آن صورت می‌گیرد که امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در مصاحبه‌ای جدید با شبکه‌های تلویزیونی TF۲ و France ۲ بار دیگر موضوع اعزام سربازان غربی به اوکراین را مطرح کرد.

مکرون صراحتا روسیه را «دشمن» فرانسه توصیف و در عین حال تأکید کرد که پاریس «علیه روسیه» جنگ نمی‌کند، بلکه صرفاً از کی‌یف در درگیری «حمایت» کرده است. در مورد استقرار احتمالی نیروها، او از گفتن چیز مشخصی خودداری کرد و اصرار داشت که می‌خواهد یک "ابهام استراتژیک" را حفظ کند و "دلایل خود را برای ذکر نکردن" دارد.

دورنمای اعزام نیرو‌های غربی به اوکراین اولین بار توسط رئیس جمهور فرانسه در اواخر فوریه مطرح شد، زمانی که او گفت این ایده را نمی‌توان به طور کامل «رد کرد». این اظهارات موجی از انکار اعضای دیگر ناتو را برانگیخت و شرکت کنندگان اصلی آن بار‌ها این ایده را رد کردند. با این حال، کشور‌های کوچک ائتلاف، از جمله فنلاند، عضو جدید ناتو، از برداشت مکرون در مورد این موضوع حمایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رونمایی از پیراهن چهار مدعی قهرمانی یورو (عکس)‏
  • تجلیل از قهرمان یخ نوردی جهان
  • ایتالیا: سربازان ناتو در اوکراین جنگ جهانی سوم را آغاز کنند
  • تصویر حرکت دیدنی چوپان مقابل رونی کلمن در لحظه اهدای مدال
  • هادی چوپان قهرمان مسابقات جهانی بدن سازی انگستان
  • اهدای پاداش کسب نشان‌های طلا و برنز مسابقات قهرمانی جهان به صفدریان و بهشتی راد
  • درخواست آتش‌بس فوری و دایمی در مراسم اهدای جایزه رسانه GLAAD
  • وزیر ورزش در مراسم اهدای حکم تقوی؛ دوران رقابت تمام شد و وقت رفاقت در والیبال است
  • درخواست آتش‌بس فوری و دایمی در مراسم اهدای جایزه رسانه
  • حضور کافو در مراسم اهدای جایزه دولتی ورزش بلاروس