Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@12:14:37 GMT

واریز قسط اول پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۶۰۱۵

وزیر آموزش و پرورش درباره زمان واریز قسط اول پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت: قسط اول با حقوق این ماه پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سید محمد بطحائی در حاشیه مراسم افتتاحیه بیست و نهمین المپیاد جهانی زیست‌شناسی ۲۰۱۸ و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری المپیاد زیست‌شناسی در ایران، در شرایطی که هجمه‌های دشمنان، فضاسازی سنگینی را علیه کشور ما در جامعه بین‌المللی ایجاد کرده است گفت: برگزاری این المپیاد افتخار بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آموزش و پرورش افتخار دارد که در برگزاری المپیاد جهانی زیست‌شناسی میزبان ۷۱ کشور باشد که از این تعداد ۲۳ کشور اروپایی هستند و علیرغم فضاسازی‌های سنگین علیه کشورمان، دانش‌آموزان‌شان خود را به همراه مربیان به این المپیاد اعزام کردند.

وزیر آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد با برگزاری موفق المپیاد، بر خلاف تمام فضاسازی‌ها و دشمنی‌ها نشان دهیم کشور ما مقتدر، آرام و صلح‌دوست است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بیش از ۷۶هزار نفر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در جریان بازدید از ستادهای اسکان فرهنگیان استان افزود: بیشترین حجم پذیرش مسافران نوروزی در نواحی یک و ۲ شهرستان بندرعباس و شهرستان قشم، حاجی آباد، بندرخمیر، شیبکوه و کیش است.

وی با اشاره به ظرفیت مراکز اسکان فرهنگیان سراسر استان هرمزگان گفت: ۲ هزار و۷۴۴ کلاس درس در ۳۴۵ مدرسه برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: ستادهای اسکان فرهنگیان همه تلاش خود را به کار گرفته تا با تامین محل اسکان برای مسافران نوروزی خاطره خوبی را برای آنها در سفر به هرمزگان فراهم کنند.

قویدل گفت: آموزش و پرورش استان هرمزگان تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی هرچه بیشتر مهمانان نوروزی انجام می‌دهد.

قویدل ضمن آرزوی داشتن سالی پر از موفقیت و سلامتی و شادکامی برای مردم ایران زمین ابراز امیدواری کرد: تمام تلاش خود را مبذول خواهیم داشت تا به نحو مطلوب، پذیرای فرهنگیان از سراسر کشور باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فارس رکورددار اسکان نوروزی فرهنگیان
  • پذیرش بیش از ۷۶هزار نفر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان
  • اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در بوستان‌های شهر بندرعباس
  • پذیرش ۷۰هزار و ۳۰۰مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت
  • پذیرش ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه های اسکان فرهنگیان استان
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • پذیرش ۶۳هزار نفر روز مسافر اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان